  • 231. Data: 2011-04-21 09:46:02
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 21 Kwi, 09:53, rrr <r...@o...rrr.pl> wrote:

    > rozumiem, że piszesz o papierosach :) Podaj mi wiarygodne źródło, które
    > gdzie jest udowodniona w sposób prosty ta zależność - miedzy rakiem płuc
    > a paleniem papierosów :) Najśmieszniejsze jest to, że w tym przypadku
    > każdy podaje związek przyczynowo-skutkowy na podstawie " bo wszyscy to
    > wiedzą" :) Ja zaś mogę równie dobrze twierdzić, że herbata powoduje raka
    > płuc. Zobacz ile osób, które umarło na raka płuc paliło papierosy, a ilu
    > piło herbatę :)

    Palacz sie odezwal ;)

    Jakies przyczyny wprowadzenia napisow w stylu "palenie powoduje raka i
    choroby serca" musialy byc. Jakas przyczyna wprowadzenia zakazu
    palenia w miejscach publicznych (to jest piekne!!) tez musiala byc.
    Przypuszczam, ze statystyki to wszystko potwierdzaja. Zreszta jak w
    paleniu mozna nie szukac przyczyn chorob, jak palac faje wciagasz tyle
    rakotworczego syfu ze ho ho.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 232. Data: 2011-04-21 10:14:48
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Adam napisał:

> [...]
    > Przypuszczam, ze statystyki to wszystko potwierdzaja. Zreszta jak w
    > paleniu mozna nie szukac przyczyn chorob, jak palac faje wciagasz tyle

    Jakieś przyczyny zastąpienia zwykłych żarówek "ekologicznymi"
    świetlówkami kompaktowymi też są :)
    Zakaz palenia w miejscach publicznych - jestem jak najbardziej za, jak
    nie było całkowitego zakazu chodziłem tylko do restauracji dla
    niepalących. Nie palę w towarzystwie osób niepalących, bo to im może po
    prostu śmierdzieć. Jest to jasne dla każdego myślącego człowieka,
    natomiast jak sam napisałeś to przypuszczasz, że to szkodzi , bo tak
    jest napisane na paczce fajek lub jakieś statystyki to potwierdzają. A
    tu zonk. Z drugiej strony ile syfu wdychasz na przechadzce, drobny
    spacer po mieście :) to jest dopiero hardkor - tysiące samochodów
    wypuszczających z rur tony syfu. Kopalnie, cementownie itp, Przy trasie
    Radom - Warszawa, w Grójcu rosną piękne jabłka. Myślę, że ołów trzeba z
    nich zeskrobywać szpachelką.

    Ale wszystko raczej NTG więc świątecznie pozdrawiam i życzę mokrego
    dyngusa :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 233. Data: 2011-04-25 06:36:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    >
    > Ilu znasz pijących alkohol i ilu z nich robi tak jak tówj sasiad?
    > A ilu narkomanów robi jak mój krewniak?

    Wiesz co nie znam alkoholików, jeden znajomy który sie stoczył, stracił
    prawo jazdy (dwa razy z życiu) złamał życie rodzinie, córka jest kompletnie
    pokręcona, przepijał forsę zawalał sprawy, super.

    > Tylko że ja "pijących" znam sporo. I pojedyncze przypadki to tak jak
    > piszesz twój sąsiad z sąsiedniej klatki. A spośród "testujacych"
    > narkotyki to zdecydowana wiekszość popada w nałog i sytuacje takie
    > jak opisałem są wtedy spotykane.

    zabawne. Większość normalnych ludzi nie zna zbyt wielu narkomanów i
    alkoholików.