  • 41. Data: 2017-11-23 12:59:53
    Temat: Re: wiercenie precyzyjne
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 listopada 2017 12:02:07 UTC+1 użytkownik brunet.wp napisał:

    > Otwory mam fi7 w profilach, a śruby będą M6. Ale
    > być może faktycznie nawet wiercąc deskę przez
    > profil będzie wizualnie równo.
    Jeśłi otwory idealnie równo nawiercone to i idealnie równo łebki będzie widac
    Jeśli otwory nierówno nawiercone to deską nijak położenia łebka nie skorygujesz
    Dlatego po raz kolejny ja a i inni dyskutanci radzą tobie wiercić dziury w dechach
    bezpośrednio na płocie od strony profili.
    Jeśli to profile zamknięte to wiercąc od strony profil profil działa dokładnie tak
    jak tego typu szablon u Ciebie w garażu- pozwala na równe prowadzenie wiertła
    A ze śruby 6mm a otwory 7mm to żaden problem

    http://www.uznajomego.pl/images/products/zoom/sklep_
    osprzet_wolfcraft_prowadnica_do_wiercenia_uznajomego
    .jpg

    Jeśli to profile zamknięte to błędem było ich wiercenie bo mocując wkrętami deski od
    strony posesji miałbyś pełny nienawiercony profil.
    O tak jak tu
    https://sklep.drewnoprofilowane.pl/394-thickbox_defa
    ult/wkret-samowiercacy-ze-skrzydelkami-42x38-500szt-
    eurotec.jpg

    A tak będziesz miał widoczne nakrętki które zaraz pordzewieją czy tam co innego.

  • 42. Data: 2017-11-23 13:20:41
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    oglegroups.com...
    > Możesz linki podać do tych opini

    Jedna z wielu opinii:
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?129893-Dom
    -w-Lesie&p=6570988&viewfull=1#post6570988

  • 43. Data: 2017-11-23 13:22:12
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    oglegroups.com...
    > A tak będziesz miał widoczne nakrętki które
    > zaraz pordzewieją czy tam co innego.

    Nie powinny rdzewieć.

  • 44. Data: 2017-11-23 13:38:07
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Bo nie masz pewności, że każdy uchwyt
    > przyspawany jest z dokładnością co
    (...)
    > czy też lekko po skosie względem poziomu, bo tak
    > teren jest ukształtowany.

    U mnie będzie coś takiego:
    https://olxpl-ring07.akamaized.net/images_tablicapl/
    347777319_1_1000x700_sztachety-ogrodzenieogrodzenia-
    drewniane-sochaczew_rev001.jpg

    A od strony podwórka jest zamontowana rama w
    kształcie prostokąta z profilu stalowego 40x40.
    Dodatkowo jest jeszcze po środku przęsła dodatkowy
    pionowy profil jako dodatkowy punkt mocowania
    sztachety.

    Podobne do:
    https://spplthumb.blob.core.windows.net/540x405/f8/e
    d/9f/produkcja-montaz-bram-wjazdowych-przesuwnych-wa
    rszawa-242409217.jpg

  • 45. Data: 2017-11-23 13:40:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 listopada 2017 13:21:26 UTC+1 użytkownik brunet.wp napisał:

    > Jedna z wielu opinii:
    > http://forum.muratordom.pl/showthread.php?129893-Dom
    -w-Lesie&p=6570988&viewfull=1#post6570988

    Trochę trudna dyskusja z Tobą jest.
    Piszemy o wkrętach do mocowania drewna do profili a Ty negatywne opinie o farmerach
    linkujesz
    Farmer to kręt do blachy- czyli jego zadanie to przewiercić milimetrową(czy tam
    cieńszą bo nie wiem jaką grubość ma blachodachówka i wkręcić się w drewno
    Wkręty które są odpowiednie do twojego płotu jednak są trochę inne

  • 46. Data: 2017-11-23 13:48:27
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    oglegroups.com...
> [...]
    > wiem jaką grubość ma blachodachówka i wkręcić
    > się w drewno
    > Wkręty które są odpowiednie do twojego płotu

    Nie wiedziałem o tym. Czyli jednak kwestia doboru
    odpowiednich wkrętów.

    Trudno, będzie na śruby zamkowe.

  • 47. Data: 2017-11-23 14:33:23
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    Użytkownik "maniek4" napisał w wiadomości grup
    > Elektryka to pikus. Wystarczy pilnowac kolorow
    > kabli i wlasciwie nie ma czego spieprzyc.

    Jak masz 4 włączniki do jednej lampy (2 schodowe i
    między nim powiedzmy 2 krzyżowe), to już kolory
    kabli na wiele się nie zdadzą.

  • 48. Data: 2017-11-23 15:32:50
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    U mnie będzie coś takiego:
    > https://olxpl-ring07.akamaized.net/images_tablicapl/
    347777319_1_1000x700_sztachety-ogrodzenieogrodzenia-
    drewniane-sochaczew_rev001.jpg

    W końcu jakiś przykład

> [...]
    >
    > Podobne do:
    > https://spplthumb.blob.core.windows.net/540x405/f8/e
    d/9f/produkcja-montaz-bram-wjazdowych-przesuwnych-wa

    Czyli słusznie twierdziłem 2x ścisk jednoręczny listwa dystansowa i heja!

    Robak

  • 49. Data: 2017-11-23 15:34:12
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-11-23 o 14:33, brunet.wp pisze:
    > Użytkownik "maniek4"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Jak masz 4 włączniki do jednej lampy (2 schodowe i między nim powiedzmy
    > 2 krzyżowe), to już kolory kabli na wiele się nie zdadzą.
    Jakis skrajny przypadek. Zostawic cos takiego bez schematu, zeby z
    miernikiem sleczec kiedy nie ma jeszcze pradu?

    Pozdro.. TK

  • 50. Data: 2017-11-23 15:38:47
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com>

    Użytkownik "maniek4" napisał w wiadomości grup
    > Jakis skrajny przypadek. Zostawic cos takiego
    > bez schematu, zeby z miernikiem sleczec kiedy
    > nie ma jeszcze pradu?

    Nie taki skrajny. Ale jeden krzyżowy i dwa
    schodowe to już bardzo często się zdarza. Niewiele
    jednak to upraszcza stosunku do przykładu powyżej.

    Nie miałem najmniejszego problemu z podłączeniem
    "na sucho" i nie latałem z miernikiem. Niby po co?

    Sugerujesz, że z prądem łatwiej? Tak jak mój
    znajomy robił?