  • 21. Data: 2018-11-21 17:16:07
    Temat: Re: wszyscy mają projektory, mam i ja :>
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wszyscy rowniez dojrzeli zeby dmuchac kozy i mowic na nie panienki. Z dwojga
    zlego wole byc tylko gluchy.

  • 22. Data: 2018-11-21 18:04:49
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 21.11.2018 11:28, sirapacz pisze:

    > bierz tego epsona. obraz dobrej jakości. Osobiście go macałem i świeci tak mocno,
    > że pomieszczenie z białymi ścianami nie potrzebuje oświetlenia:)))

    O dźwiękach wydobywających się z tego projektora i jego prądożerności nic nie
    napisałeś, więc uzupełnię wyimkiem z pierwszego z brzegu testu po wygooglaniu:

    "Projektor Epson EH-TW650 cechuje się dość cichą pracą. W trybie ekonomicznym
    poziom hałasu nie przekracza 28 dB, pozostając niemal bezgłośnym, natomiast w
    trybie normalnym, z jasnością lampy ustawioną na maksimum, projektor emituje hałas
    na poziomie 37 dB. Nie zakłóca on w żaden sposób seansu, chyba że urządzenie
    znajdowało się będzie tuż obok użytkownika - wtedy usłyszeć będzie się dało dość
    głośny szum. Pobór mocy w trybie normalnym wynosić może nawet 300 W."

  • 23. Data: 2018-11-21 19:04:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 21 listopada 2018 18:04:52 UTC+1 użytkownik collie napisał:

> [...]
    > głośny szum. Pobór mocy w trybie normalnym wynosić może nawet 300 W."

    Nie wiem jak ten TW650 ale mojego TW5650 używam wyłącznie w trybie ECO,
    w normalnym trybie obraz jest za jasny i jaskrawy - wali za mocno po
    oczach :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2018-11-21 19:41:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I to jest tak jak sie czyta tylko instrukcje i uwaza ze wie wszystko. Moj epson 650
    pobiera w trybie eco 170W a w trybie normalnym 230W. Zapewne uzyskanie trzystu watow
    jest mozliwe jak ustawic wszystkie ustawienia jasnosci itp na maksa. W warunkach
    domowych jest to zbedne i moze byc uzyteczne jak obraz ma z 10 metrow przekatna. Dla
    porownania chinski z lampa LED o chinskiej jasnosci 5000 lumenow w trybie 50%
    jasnosci pobiera prawie 150W.

  • 25. Data: 2018-11-21 21:29:51
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Dwa i pol roku temu na probe kupilem chinczyka i sie nie zawiodlem. Ale to nie byl
    tani chinczyk. W ramach kaprysu wynikajacego z nadwyzki inflacyjnej w tym roku
    kupilem epsona i sie na nim zawiodlem bo sie popsul. I chuj z tego ze obraz daje
    przecudnej urody jak w serwisie lezy zamiast u mnie grac. Zadwa lata laserowe pewno
    beda po dwa tysie to sobie kupie takiego 4K.

    co się burzysz - naprawią ci:)

  • 26. Data: 2018-11-21 22:16:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co z zaufaniem do firmy i produktu. Jest bardzo wazne. Kupowalem chinczyka i nie
    mialem zaufania do firmy gombao. Okazalo sie ze jest bardzo dobry. Ze przemysleli co
    jest uzytkownikowi potrzebne do szczescia. Jest w nim android i polaczenie z netem
    jest banalnie proste. Epson wkurwil mnie na samym poczatku jak sie okazalo ze ma wifi
    i jakis chujowy system operacyjny, co moglo byc zaleta bo kto jakies wirusy bedzie na
    takie gowno pisal. Ze moge z komputera przeslac pliki tekstowe, pdfy, prezentacje. Ze
    moge polaczyc sie z netem. Ale nie moge obejrzec zadnego filmu z netu bo ten system
    tego nie potrafi. Do tego zeby sie polaczyc zdjecie ekranu jakim chujowym programem
    mam zrobic, ale za to moge miec w sieci osiem takich samych projektorow. Wszedlem na
    strone epsona i tam mozna wyrazic opinie. Nawet jest wzor jak napisac. Wzor jest w
    stylu " jaki projektor uwazasz za najlepszy na swiecie i daczego jest to epson".
    Jebal ich pies i te male pieski za taki wyrob i obsluge pomimo tego ze jak pierwszy
    raz wlaczylem to mi oczy z zachwytu wypadly. Wkurwiajace jest jeszcze to ze
    zaplacilem im prawdziwymi pieniedzmi w pierwszym gatunku a nie takimi co po pol roku
    druk na nich zniknie.

  • 27. Data: 2018-11-21 22:39:00
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    zaplacilem im prawdziwymi pieniedzmi w pierwszym gatunku a nie takimi co po pol roku

    fakt, ten epson kuleje jeśli chodzi o streaming przez wifi ale nie
    przesadzajmy - większość znakomita i tak hdmi użyje. Choć zawiodłem się,
    gdy do chinola stream szedł bez zająknięcia ze 25klatek a do epsona
    5kl/s czy jeszcze mniej. Do prezentacji spoko ale do filmów lipa.

    co do awaryjności: KAŻDY nawet najlepszy sprzet moze sie spieprzyc. te
    chinole to jeszcze na ledowym zrodle swiatla sa wiec odporne prawie na
    wszystko i zywotniejsze. Nie wyciągałbym zbyt pochopnych wniosków z tej
    awarii.

  • 28. Data: 2018-11-21 23:27:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po dziesieciu tysiacach godzin widac ze matryca w chinczyku slabnie. Jak nie lampa to
    matryca. A w epsonie jest zarowka i matryca x3. Niezbyt dobrze to wrozy. Probowalem
    znalezc matryce do chinczyka zeby na zapas byla. Ale to chyba temat nie do
    ogarniecia.

  • 29. Data: 2018-11-22 08:35:16
    Od: quent <x...@x...com>

    On 21.11.2018 19:04, Adam Sz. wrote:
    > w normalnym trybie obraz jest za jasny i jaskrawy - wali za mocno po
    > oczach :)

    Może poza trybem normalnym świecenia lampy masz dodatkowo ustawione
    jakieś podbicie obrazu?

    Ja w swojej optomie mogę ustawić tryb świecenia lampy eco/normal i
    niezależnie od tego są tryby: referencyjny/kino/jaskrawy/gra itp

    W trybie referencyjnym wszystko powinno być idealnie niezależnie czy ma
    się ustawiony eco czy normal. Lampa świeci mocniej po prostu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 30. Data: 2018-11-22 11:06:24
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    Probowalem znalezc matryce do chinczyka zeby na zapas byla. Ale to chyba temat nie do

    nierealne zapas mieć - prościej i szybciej (i pewnie taniej) jest wziąć
    następnego chinola