  • 11. Data: 2018-11-21 11:15:18
    Temat: Re: wszyscy mają projektory, mam i ja :>
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > 4. Boczne ściany i ramka dookoła ekranu i kawałek sufitu przed
    > ekranem - pomalowane na czarno - znacznie poprawiły kontrast.
    >
    > Obraz jest żywy, kontrast lepszy niż na moim TV kupionym rok temu,
    > efekty audio - świetne. Ogólnie ogląda się jak w kinie - BAJKA :)

    Mam ekran z obwódką,
    I właśnie tych obwódek nie rozumiem.
    Masz filmy w różnych formatach i rozdzielczościach.
    I mam projektor od miesiąca.
    I albo są dodatkowe czarne paski na bokach albo u góry i na dole.

    > Tak czy siak - POLECAM projektor :)
    zgoda 100%

  • 12. Data: 2018-11-21 11:28:23
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A coś taniego dla spróbowania z ciekawości? :-)

    bierz tego epsona. obraz dobrej jakości. Osobiście go macałem i świeci
    tak mocno, że pomieszczenie z białymi ścianami nie potrzebuje
    oświetlenia:)))

    Chinole mają badziewną optykę, badziewną zwykle rozdzielczość i
    badziewne źródła światła. Film typu animacja da się obejrzeć i nawet
    dobrze sobie radzi. Filmy gdzie są ciemne sceny są do bani. Na cieniach
    i ciemnych scenach zauważysz jakość projektora.

    Mam overmax multipic 3.1 (?) czy coś i czasami sobie odpalę ale do
    filmów to epson:)zdecydowanie:)

  • 13. Data: 2018-11-21 12:27:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Odjebalo Ci z szumieniem? Mam dwa i chinczyka troche slychac ale epsona w trybie eco
    ze wlaczony widac na ekranie ale nie slychac. Chinczyk ma dwa i pol roku i jest
    eksploatowany bardzo intensywnie. Jeden z wentylatorow zrobil sie troche glosniejszy
    niz jak byl nowy. Gdyby byl typowy to bym wymienil ale w Polsce w sklepie za rogiem
    takich nie ma.

  • 14. Data: 2018-11-21 12:28:07
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 21 listopada 2018 10:55:18 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > A coś taniego dla spróbowania z ciekawości? :-)

    Jak nie chcesz wydawać tych ~3,7k to bierz tego:

    Epson EH-TW5300

    https://www.ceneo.pl/40037760

    ~2,4-2,5k - też będzie bardzo dobry :)

    Nic poniżej chyba bym nie brał - piszesz, że chcesz spróbować.. na tanim
    chińczyku się zawiedziesz i nie będziesz używał i kasa pójdzie w błoto :)
    Jak lubisz kino to się nawet nie zastanawiaj - efekt jest mega fajny :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2018-11-21 12:44:08
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 21.11.2018 12:27, Zenek Kapelinder pisze:

    > Odjebalo Ci z szumieniem?

    "Zbij termometr, nie będziesz mieć gorączki". ;)

  • 16. Data: 2018-11-21 12:57:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 21.11.2018 00:52, Adam Sz. pisze:

    > Ale żeby nie robić wiochy to urządziłem sobie od razu
    > pomieszczenie specjalnie pod kino w piwnicy:
    >
    > https://scr.pgr.pl/2018/11/2018-11-21_00-34-01-46004
    .png

    No, warto było choćby dla psa. Widać, że jest zadowolony. ;)

  • 17. Data: 2018-11-21 13:24:41
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 21 Nov 2018 03:27:58 -0800, Zenek Kapelinder wrote:
    > Odjebalo Ci z szumieniem? Mam dwa i chinczyka troche slychac ale epsona
    > w trybie eco ze wlaczony widac na ekranie ale nie slychac.

    W pewnym wieku człowiek słyszy różne dźwięki ciszej, a inne całkiem
    przestaje słyszeć. To naturalne. Ale nie wszyscy grupowicze jeszcze
    dojrzeli do tego etapu.

    Mateusz

  • 18. Data: 2018-11-21 14:03:14
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > bierz tego epsona. obraz dobrej jakości. Osobiście go macałem i świeci

    nie zwrocilem na '5' w nazwie
    EH-TW650
    ten jest wystarczający i mialem go w lapach a kosztuje 2200 a nie 3200:)

  • 19. Data: 2018-11-21 17:11:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dwa i pol roku temu na probe kupilem chinczyka i sie nie zawiodlem. Ale to nie byl
    tani chinczyk. W ramach kaprysu wynikajacego z nadwyzki inflacyjnej w tym roku
    kupilem epsona i sie na nim zawiodlem bo sie popsul. I chuj z tego ze obraz daje
    przecudnej urody jak w serwisie lezy zamiast u mnie grac. Zadwa lata laserowe pewno
    beda po dwa tysie to sobie kupie takiego 4K.

  • 20. Data: 2018-11-21 17:14:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mam tego 650. Obraz lepszy niz w kinie jak bylem na dywizjonie 303. Ale bym nie
    polecil bo sie popsul.