  • 1. Data: 2015-04-26 07:29:07
    Temat: wyłączanie sterownika razem z piecem po grzeczwczym
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    czy wyłączacie sterownik po okresie grzewczym, mam sterownik euroster
    1100e ( chodzi mi o ten w kotłowni ) nie ten na ścianie

  • 2. Data: 2015-04-26 09:00:56
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-04-26 o 07:29, Brajniak pisze:
    > czy wyłączacie sterownik po okresie grzewczym, mam sterownik euroster
    > 1100e ( chodzi mi o ten w kotłowni ) nie ten na ścianie

    Kurwa, ale ludzie mają problemy :)

  • 3. Data: 2015-04-26 14:35:06
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    W dniu 2015-04-26 o 09:00, wolim pisze:

    > Kurwa, ale ludzie mają problemy :)

    Pytam sie bo jedni mowia tak, a inni inaczej

  • 4. Data: 2015-04-26 17:35:29
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-04-26 o 14:35, Brajniak pisze:

    > Pytam sie bo jedni mowia tak, a inni inaczej

    Rób jak uważasz. To bez znaczenia.

  • 5. Data: 2015-04-27 11:21:21
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-26 o 07:29, Brajniak pisze:
    > czy wyłączacie sterownik po okresie grzewczym, mam sterownik euroster
    > 1100e ( chodzi mi o ten w kotłowni ) nie ten na ścianie

    1) pompy lubia sie czasem pokrecic - inaczej sie "zastoja" - sterowkiki
    w wiekszosci maja w standardzie od czasu do czasu zasilenie pomp
    2) sterownik ma jakies tam podtrzymanie zegara - pewnie po kilku
    tygodniach sie skonczy i zegar sie skasuje - jego ponowne ustawienie to
    kilka minut roboty dla srednio kumatego uzytkownika

    I to sa w zasadzie wszystkie "za" pozstawieniem sterownika

    Po stronie "przeciw" jest te kilka wat pradu zjadanych przez sterowik w
    stanie "nicnierobienia"

    Pozdro

    Maseł