  • 11. Data: 2019-06-26 10:55:15
    Temat: Re: wymiana elektryki
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-06-26 o 09:17, Kris pisze:
> [...]
    bylo zarowek na pol kilowata a dzisiaj do stu watow sporo brakuje?

    > A po co wyrywać star?
    > Stara zostawić w ścianach położyć nowa jak tam pasuje

    Ale jak to, zostawić w ścianach, nie oddawać do skupu?
    Przecież to utopiona kasa ;)

    A tak na serio, u mnie były nie kable, ale pojedyncze żyły, w stalowym
    peszlu. Wyrywanie bajka, ale robiłem to tylko tylko tam, gdzie chciałem
    nadal mieć gniazdko.

    Resztę zostawiłem, bez sensu wyrwać, zaklejać dziury. Zysk paru groszy
    na skupie nie zrekompensuje kosztów własnej czy czyjejś pracy. No chyba
    że dla wyższej idei, wtedy koszty nieważne :P

    --
    viktorius