  • 11. Data: 2018-07-19 12:23:10
    Temat: Re: zaprawa na deski?
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.07.2018 10:49, Kris pisze:

    > Trolujesz dalej jak widac
    > Który to już Twój post niezwiązany z tematem grupy/wątku?
    > A w temacie wątku masz cos do powiedzenia?

    A magiczne słowo "dziękuję" (za darmową naukę) to co? To jest forum
    publiczne i na takim forum należy pisać przynajmniej poprawnie
    ortograficznie. Takie byki to możesz sadzić w esemesach do ziomali,
    a nie tu. A jak jesteś tuman od urodzenia, to zatrudnij się na jakiejś
    budowie przy taczkach - tam Twoje miejsce i kolesie na Twoim poziomie.

    PS. I nie używaj zagranicznych słów, których nie rozumiesz i nawet
    nie potrafisz poprawnie zapisać: "troll - trollowanie".

  • 12. Data: 2018-07-19 12:34:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 lipca 2018 12:23:54 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    Trolujesz dalej.
    Widocznie ten typ tak ma i trzeba przywyknąć
    Co do forum to zacznij na forach Swoje bzdury pisać- zobaczymy jak długo dasz radę
    zaśmiecać wątki i posty.
    No i ciągle nie odpowiedziałeś na moje pytanie czy w temacie wątku masz cos do
    powiedzenia.

  • 13. Data: 2018-07-19 12:44:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.07.2018 12:34, Kris pisze:

    > Trolujesz dalej.

    Nawet z podanego na tacy nie potrafisz skorzystać.
    Idź z Bogiem, ciemniaku i nie grzesz więcej. Amen.