  • 180. Data: 2019-12-28 15:59:44
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Panie, miliard poleciał na TVPiS, szykują kolejne transze, a Ty się
    > pytasz takie rzeczy.

    Z punktu widzenia rządzacych to ja to rozumiem :)
    Ja tego nie rozumiem z punktu widzenia obywatela.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 182. Data: 2019-12-28 16:01:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Dlaczego gaz w kwh podaja?
    U nas od ładnych kilku lat już też w kWh podają ceny gazu

  • 183. Data: 2019-12-28 17:10:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-12-28 o 15:38, A S pisze:

    > Ładnie obróciłeś kota ogonem.

    W którym miejscu?
    Jak prowadzisz DG to kogo powiadamiasz, że jesteś chory i do pracy nie
    przyjdziesz?

  • 184. Data: 2019-12-28 17:25:57
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-12-28 o 07:59, Budzik pisze:

    > Niczego takiego w wypowiedzi Adama a propos tych 70% nie widzę...

    Napisał, że jak jego firma nie istnieje, to państwo ma 0, a takich firm
    jest setki tysięcy. Wcześniej napisał, że rocznie płaci VAT-u więcej
    niż przeciętny Kowalski przez kilka lat.
    Przytoczył też wyniki jakiejś ankiety, z której wynikało, że 70% osób
    twierdziło, że nie płaci żadnych podatków. Natomiast poziom wiedzy w tym
    temacie osiągnął dno.
    Jak się tak wszystko do kupy zbierze, że wychodzi to co napisałem. Tylko
    faktycznie mogłem zbyt pochopnie założyć, że zalicza się to tych 30%.

  • 185. Data: 2019-12-28 17:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > W którym miejscu?
    > Jak prowadzisz DG to kogo powiadamiasz, że jesteś chory i do pracy nie
    > przyjdziesz?

    Ze jestes chory i masz l4 to powiadamiasz zus nie płacac za ten okres
    czesci składek i dostajac jakies mini swiadczenie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 186. Data: 2019-12-28 18:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

> [...]
    > Jak się tak wszystko do kupy zbierze, że wychodzi to co napisałem.
    > Tylko faktycznie mogłem zbyt pochopnie założyć, że zalicza się to

    Te 70% dotyczyło wyników ankiety a propos wiedzy co do płacenia podatków
    a nie co do rzeczywistego płacenia podatków.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 187. Data: 2019-12-28 20:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Nieprawda
    > Miejscowość Eutin niedaleko Lubecki.
    > Budynek 6rodzinny, mieszkania na wynajem.
    > Jeszcze kilkanaście lat temu tam piece kaflowe były a teraz cały
    > budynek grzanym kotłem na biomasę. Bez bufpra I wbrew propagandzie
    > jaką się tu np głosi jak to niencaszki eko są to w tamtych okolicach
    > widać sporo dymiących kominów.

    A głosi się takie teorie? Bo przyznam ze nieszczegolnie zauwazyłem.
    Jedyne co wybrzmiewa to ze w Polsce w wielu miejscach powietrze jest
    jednym z najgorszych a to ze inni miejscami tez maja zle to guzik mnie
    interesuje.
    Zamiast porownwac sie do innych złych miejsc, lepiej odnosic sie do liczb
    bezwzglednych, limitów pm-ek itp.

    No chyba ze tobie sie robi lzej na sercu kiedy sobie relatywizujesz: co
    prawda moje dziecko co kilka dni oddycha powietrzem poza wszelkimi
    normami ale za to u Niemca tez widziałem dymiące kominy. Robi ci sie
    przyjemniej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 188. Data: 2019-12-28 23:03:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-12-28 o 18:59, Budzik pisze:

    > Te 70% dotyczyło wyników ankiety a propos wiedzy co do płacenia podatków
    > a nie co do rzeczywistego płacenia podatków.

    Wiem czego dotyczyła ankieta, ale to Adam przytoczył jej wyniki, nie
    wiem może coś chciał tym udowodnić?

  • 189. Data: 2019-12-28 23:16:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-12-28 o 17:59, Budzik pisze:

    > Ze jestes chory i masz l4 to powiadamiasz zus nie płacac za ten okres
    > czesci składek i dostajac jakies mini swiadczenie.

    Dobra inaczej.
    Co grozi osobie prowadzącej DG, która jest chora lub czuje się słabo i
    postanowi, że dziś nie pracuje? Nie idzie do lekarza, nie idzie do
    pracy, nikogo nie powiadamia, wyłącza telefon.

    Co grozi osobie zatrudnionej na umowie o pracę, gdy będzie chora lub
    poczuje się słabo i postanowi, że dziś nie pracuje. Nie idzie do
    lekarza, nie idzie do pracy, nikogo nie powiadamia, wyłącza telefon.

  • 190. Data: 2019-12-29 00:16:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    >A głosi się takie teorie? Bo >przyznam ze nieszczegolnie >zauwazyłem.

    Po raz kolejny proszę, czytaj zanim odpowiesz.
    Przeczytaj co Myjk napisał i co ja mu odpowiedziałem.