  • 61. Data: 2012-05-13 23:35:36
    Temat: Re: Jaki odkurzacz do mieszkania..
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 22:57:20 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Tzn miało być "Wybieram hotele, na które...".
    > Tak jest bezpieczniej - zgodnie z rachunkiem prawdopodobieństwa.
    >:->

    Naprawdę nie musisz dowodzić, że o matematyce i rachunku prawdopodobieństwa
    masz zerowe pojecie.
    Ale skoro prosisz, to cóż, ośmieszaj się dalej. Tylko najpierw wyjaśnij,
    dlaczego według Ciebie fakt, że w jakieś miejsce uderzył meteoryt sprawia,
    że uderzenie kolejne w to (i jakiekolwiek inne miejsce) ma inna szansę?

    Albo prościej - wyjaśnij mi, dlaczego przy dwukrotnym rzucie monetą jest
    inna szansa na wyrzucenie RR, OO, RO i OR?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 62. Data: 2012-05-14 00:28:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 23:35:36 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

> [...]
    > masz zerowe pojecie.
    > Ale skoro prosisz, to cóż, ośmieszaj się dalej. Tylko najpierw wyjaśnij,

    Piiip!

    > fakt, że w jakieś miejsce uderzył meteoryt sprawia,
    > że uderzenie kolejne w to (i jakiekolwiek inne miejsce) ma inna szansę?

    Mój mały, chodzi o ZNIKOME prawdopodobieństwo, że w ogóle TEN KONKRETNY
    hotel będzie w ogóle trafiony - a już że będzie to ten sam hotel,
    prawdopodobieństwo maleje do kwadratu.

    > Albo prościej - wyjaśnij mi, dlaczego przy dwukrotnym rzucie monetą jest
    > inna szansa na wyrzucenie RR, OO, RO i OR?

    Niczego takiego nie twierdzę, czytaj wyżej.

    Ponadto porównujesz prawdopodobieństwo przy rzucie monetą (dla porządku:
    DWUstronną) z prawdopodobieństwem ponownego trafienia meteorytu w ten sam
    hotel spośród 110000 istniejących?
    Powiem Ci tylko tyle, że prawdopodobieństwo pojedynczego(!) trafienia
    meteorytu jest milion razy mniejsze niż upadek samolotu na dany obiekt.
    Podnieś sobie je jeszcze do kwadratu...
    Ho ho 333-)

  • 63. Data: 2012-05-14 23:58:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 00:28:44 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Mój mały, chodzi o ZNIKOME prawdopodobieństwo, że w ogóle TEN KONKRETNY
    > hotel będzie w ogóle trafiony - a już że będzie to ten sam hotel,
    > prawdopodobieństwo maleje do kwadratu.

    Naprawdę? Dlaczego?

    > Niczego takiego nie twierdzę, czytaj wyżej.

    Ależ twierdzisz. Szansa na wyrzucenie orła w każdej próbie jest taka sama -
    1/2. Nie ma znaczenia, czy wcześniej wyrzuciłaś orła, czy reszkę.
    Tak samo z szansa trafienia meteorytem - to, że jakiś hotel został trafiony
    nie wpływa w żaden sposób na szansę, że zostanie trafiony w przyszłości.

    ale naprawde nie musisz dowodzic, że o logice i prawdopodobieństwie nie
    masz żadnego pojęcia.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 64. Data: 2012-05-15 00:11:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 May 2012 23:58:30 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

> [...]
    > nie wpływa w żaden sposób na szansę, że zostanie trafiony w przyszłości.
    >
    > ale naprawde nie musisz dowodzic, że o logice i prawdopodobieństwie nie

    Generalnie: podziwiam, z jaką determinacją ciągniesz dysputę o trafieniu
    hotelu meteorytem. Dla mnie do TEJ chwili była to tylko zabawa, ale widzę,
    ze jednak dla Ciebie nie - trafiłam na dzieciaka, który przypiał się do
    sprawy jakby od tego zależało, czy dostanie lizaka :->

  • 65. Data: 2012-05-15 10:34:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 00:11:48 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > ze jednak dla Ciebie nie - trafiłam na dzieciaka, który przypiał się do
    > sprawy jakby od tego zależało, czy dostanie lizaka :->

    Ojej, biedna paranoiczka nie umie się przyznać, że jej paranoja nie zmienia
    zasad rzadzących światem :D
    jak tam, stawiasz juz dach nad ogródkiem/ Wiesz, te zarazki z ptasich
    gówien mogą Cię zabić!

    --
    _______/ /_ GG: 3524356