  • 1. Data: 2021-06-08 16:25:01
    Temat: Kólka 100mm z mocowaniem 45*85mm do wózka platformowego
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mam dwa wózki platformowe popularnego typu:
    https://www.google.com/search?q=makro+cash+wózek+pla
    tformowy+Biloxxi+GD+150&tbm=isch&
    Niestety rozwalone kółka (100 mm średnicy).
    Mierzyłem rozstaw śrub mocujących i wychodzi mi 45x85 mm (może być jakaś różnica +/-
    mm).
    I nigdzie nie mogę trafi kółek o takim prostokątnym rozstawie śrub, te kółka zamienne
    co znajduję są z bardziej kwadratowymi
    rozstawami śrub w rodzaju 60*80 mm.
    Jakaś podpowiedź gdzie szukać kółek do takiego wózka kupionego w Makro Cash?

  • 2. Data: 2021-06-08 16:34:34
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2021-06-08 o 16:25, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > rodzaju 60*80 mm.
    > Jakaś podpowiedź gdzie szukać kółek do takiego wózka kupionego w Makro

    A nie da się w tym badziewiu wymienić samego kolka?
    https://www.castors.pl/pol_m_ZESTAWY-OBUDOWY-KOLOWE-
    PRZEMYSLOWE_Kolka-transportowe-obrotowe-pelne-metalo
    wo-gumowe-pelne_Kola-metalowo-gumowe-100-mm-602.html

    Robak