  • 1. Data: 2020-03-26 23:18:21
    Temat: Koronawirus ceny nieruchomości
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Wzrosną, spadną, pozostaną bez zmian po epidemii?

  • 2. Data: 2020-03-26 23:36:38
    Temat: Re: Koronawirus ceny nieruchomości
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 26 marca 2020 17:18:22 UTC-5 użytkownik KIKI napisał:
    > Wzrosną, spadną, pozostaną bez zmian po epidemii?

    Spadna, potem wzrosna.

    Chyba ze 10% ludnosci umrze to spadna i nie wzrosna przez jakis czas.

  • 3. Data: 2020-03-27 00:35:59
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 26.03.2020 23:36, s...@g...com wrote:

    > Spadna, potem wzrosna.
    >
    > Chyba ze 10% ludnosci umrze to spadna i nie wzrosna przez jakis czas.

    Z pewnością trzeba się wstrzymać z budowami, remontami czy jakąś głębsza
    rozbudową.

  • 4. Data: 2020-03-27 07:36:17
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 27.03.2020 o 00:35, KIKI pisze:

    > Z pewnością trzeba się wstrzymać z budowami, remontami czy jakąś głębsza
    > rozbudową.

    A to robisz dla siebie czy dla ceny nieruchomości? ;)

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 5. Data: 2020-03-27 08:52:02
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.03.2020 07:36, Kżyho wrote:

    > A to robisz dla siebie czy dla ceny nieruchomości? ;)

    Będzie źle nie?

  • 6. Data: 2020-03-30 23:31:54
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Wszyscy wieszczą, że wszystko się zmieni a co zmieniło się po hiszpance?
    K.

  • 7. Data: 2020-03-31 00:14:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W zasadzie niewiele się zmieniło. Skończyła się I Wojna Światowa. Powstała Rosyjska
    Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka. Upadło cesarstwo niemieckie.
    Odrodzila się Polska.

  • 8. Data: 2020-03-31 10:14:01
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 27 marca 2020 08:52:00 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Będzie źle nie?

    Ostatnie kilka lat napędzało budowlankę tanie hipoteki.
    Co i tak nie zmieniło faktu że mieszkań jest za mało.

    No i drugie pytanie.
    Jak mieszkanie w wawie będzie kosztować 100k/m2 a chleb 100 za bochenek
    to mieszkania staniały czy zdrożały.
    A banki centralne drukują kasę na potęgę w tym czasie.
    A że to tylko liczby na kontach wiec jest łatwo.

    Z trzeciej strony jest grupa ludzi którzy mają gotówkę.
    I co teraz z nią zrobić?

    Ja myslę że tutaj RPP dopiero teraz wie za co im się płaci.
    Czytaj bedą ponosić cholernie dużą odpowiedzialność za o co się wydarzy.
    Będą o nich w książkach pisać na pewno.
    Pytanie tylko czy dobrze czy źle.

    I odpowieadając na pytanie:
    cytat z grupy samochodowej "jeździć obserwować".

    ps
    Obok mnie (Kraków) budimex buduje osiedle na 10k ludzi.
    Dwa bloki już gotowe.
    Cholernie jestem ciekaw jak się o skończy.

  • 9. Data: 2020-03-31 19:15:34
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Ja myslę że tutaj RPP dopiero teraz wie za co im się płaci.
    > Czytaj bedą ponosić cholernie dużą odpowiedzialność za o co się wydarzy.
    > Będą o nich w książkach pisać na pewno.
    > Pytanie tylko czy dobrze czy źle.

    A ja myślę, że oni mają to gdzieś. Dostali się tam bo kolesie dorwali się do ławek i
    teraz siedzą cicho co by nikt się do nich nie przyczepił. Najwyżej asystentki się
    pozatrudnia (koniecznie blondynki, bo te są najlepiej oblatane w temacie) i tak aby
    dotrwać do końca.
    K.

  • 10. Data: 2020-03-31 20:21:30
    Od: Kadar <o...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 marca 2020 00:14:29 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > W zasadzie niewiele się zmieniło. Skończyła się I Wojna Światowa. Powstała Rosyjska
    Federacyjna Socjalistyczna Republika Radziecka. Upadło cesarstwo niemieckie.
    Odrodzila się Polska.

    To wpływ wirusa? Ciekawe.
    K.