  • 11. Data: 2021-08-01 09:15:18
    Temat: Re: Lodówka się nie załącza po przerwie w zasilaniu
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-08-01 o 00:22, Kris pisze:

    > Czy to nie Ty bajkopisarzu chwalileś się ostatnio wypiekiem wodnego chleba w
    piekarniku Samsung?. O mikrofali nie wspomnę.

    masz obsesję na punkcie chleba wodnego?
    idz z tym do swego idola zenusia.

    --
    Runt

  • 12. Data: 2021-08-01 10:54:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Czy to nie Ty bajkopisarzu chwalileś się ostatnio wypiekiem wodnego chleba w
    piekarniku Samsung?. O mikrofali nie wspomnę.

    Lepiej pochwal się za co spędziłeś 12 lat w pierdlu i dlaczego
    współwięźniowie cię dymali.

  • 13. Data: 2021-08-01 11:23:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 1 sierpnia 2021 o 10:54:25 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    piekarniku Samsung?. O mikrofali nie wspomnę.
    > Lepiej pochwal się za co spędziłeś 12 lat w pierdlu i dlaczego
    > współwięźniowie cię dymali.
    Znowu z autobiografii uzyszkodnik czerpiesz garściami. Sąsiad co go zaraziłeś nie
    żyje. A mógłby jeszcze pożyć.

  • 14. Data: 2021-08-01 17:38:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 31 Jul 2021 23:02:52 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Daj sobie spokój z tym gównem. Oddaj to na gwarancji

    A po tym napisałeś, że się nie da. ROTFL.
    Na gwarancji moyze jedynie naprawić/wymienić. Kasy nie dostanie.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2021-08-01 17:41:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-08-01 o 17:38, Marek pisze:

    > A po tym napisałeś, że się nie da.  ROTFL.
    > Na gwarancji moyze jedynie naprawić/wymienić. Kasy nie dostanie.

    Mam najnowszego samsunga już prawie rok i chodzi bez problemu. Ale..
    przy otwartej lodówce się nie stoi jak ciul w polu tylko szybko zamyka
    drzwi. Wtedy nic się nie zalodzi i nie zablokuje.

    --
    Janusz

  • 16. Data: 2021-08-01 20:25:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > A po tym napisałeś, że się nie da.  ROTFL.

    Przestań zmyślać i bawić się w zenka i krisa. Wskaż palcem, gdzie coś
    takiego napisałem?

    > Na gwarancji moyze jedynie naprawić/wymienić. Kasy nie dostanie. Nie
    > baw się w zenka i krisa, a widzę, że bardzo cię ciągnie, aby dołączyć
    > do grona tych idiotów

    Nie masz racji. Jeżeli naprawy gwarancyjne są nieskuteczne, a usterka
    jest zbyt uciążliwa, zaś sprzedawca nie chce unieważnić umowy i oddać
    kasy, wtedy sprawę kieruje się do sądu, a tam jest to już tylko
    formalnością, aby taka umowa została rozwiązana.

    Można też było składać reklamacje z tytułu "niezgodności z umową" do
    upadłego i możliwe, że w którymś momencie albo sprzedawca by dla
    świętego spokoju rozwiązał tę umowę, albo nie dotrzymał terminu
    odpowiedzi, a wtedy żądanie musiałby uznać i oddać kasę.

    Tyle, że trzeba było mieć trochę czasu, aby pisać kolejne pisma i
    dostarczać za potwierdzeniem odbioru, a mnie wtedy tego czasu brakowało.

  • 17. Data: 2021-08-01 20:40:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-08-01 o 17:41, Janusz pisze:

    > Mam najnowszego samsunga już prawie rok i chodzi bez problemu. Ale..
    > przy otwartej lodówce się nie stoi jak ciul w polu tylko szybko zamyka
    > drzwi. Wtedy nic się nie zalodzi i nie zablokuje.

    Zapewne na tyle szybko otwierasz i zamykasz, że nawet niczego z niej nie
    wyjmujesz ani nie wsadzasz? :)

    Jeżeli chodzi o mnie to ja lodówki w ogóle nie zamykam ;)

    Podziwiam Twoją, wyjątkową pojętność.

  • 18. Data: 2021-08-01 21:25:01
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-08-01 o 20:40, Uzytkownik pisze:

    > Zapewne na tyle szybko otwierasz i zamykasz, że nawet niczego z niej nie
    > wyjmujesz ani nie wsadzasz? :)
    >
    > Jeżeli chodzi o mnie to ja lodówki w ogóle nie zamykam ;)
    >
    > Podziwiam Twoją, wyjątkową pojętność.

    Możesz spadać na drzewo ze swoimi radami.

  • 19. Data: 2021-08-01 21:32:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 1 sierpnia 2021 o 20:25:07 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    .

    > Można też było składać reklamacje z tytułu "niezgodności z umową"

    Wrz no człowieku nie pisz bzdur. Doczytaj od ilu już lat nie ma 'niezgidnosci z
    umową"

    > , albo nie dotrzymał terminu
    > odpowiedzi, a wtedy żądanie musiałby uznać i oddać kasę.

    Doczytaj również czy termin 14 dni dotyczy "oddać kasę"
    Daj znać co ustaliłeś.

  • 20. Data: 2021-08-01 21:33:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 1 sierpnia 2021 o 21:25:04 UTC+2 Janusz napisał(a):

    > Możesz spadać na drzewo ze swoimi radami.
    Daj mu spokój. Dwa razy chorował i ma podwójna mgłę covidową.