  • 41. Data: 2016-07-15 13:53:46
    Temat: Re: Lubie was to powiem
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-15 o 13:36, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Alezeco, porzuciłeś tryb "nie ma w ogóle" na rzecz "jest za mało
    > zajebiście"? Sprawdź "nadawcow" streamingowych - netflixa, amazona, itp...

    Konkrety.
    Co ze sportu w 4K?
    Co z wydarzeń kulturalnych w 4K
    Jakie premiery filmowe (nie wliczaj w to seriali) w 4K?

    Nie wrzucaj ogólników typu YT, netflix, tylko o konkretnej ofercie 4K
    dostępnej w PL.

    > Owszem. Problem dotyczył pierwszych modeli.

    Nieprawda.
    Cały czas problem istnieje.

    --
    Pete

  • 42. Data: 2016-07-15 14:01:01
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Konkrety.
    >Co ze sportu w 4K?
    >Co z wydarzeń kulturalnych w 4K
    >Jakie premiery filmowe (nie wliczaj w to seriali) w 4K?

    Słuchaj, masz swoje potrzeby to sprawdź sobie czy oferta ci pasuje,
    osobiście mam w dupie, czy ci odpowiada - byleś nie pierdzielił, ze 4k nie
    istnieje.

    >Nieprawda.

    Bez tupnięcia się nie liczy. Pomijam, że kłopot miał dużo mniejszy wymiar
    niż w przypadku plazm.

  • 43. Data: 2016-07-15 14:16:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-15 o 14:01, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Słuchaj, masz swoje potrzeby to sprawdź sobie czy oferta ci pasuje,
    > osobiście mam w dupie, czy ci odpowiada - byleś nie pierdzielił, ze 4k
    > nie istnieje.

    Jednak nie potrafisz.

    > Bez tupnięcia się nie liczy. Pomijam, że kłopot miał dużo mniejszy
    > wymiar niż w przypadku plazm.

    NA razie ty tupiesz i twierdzisz, że problemu nie ma o którym wszędzie
    trąbią, że jest.

    A dodatkowo przyznajesz, że probklem jest ale mały.

    To się leczy.

    --
    Pete

  • 44. Data: 2016-07-15 14:24:28
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >To się leczy.

    Więc sie lecz.

  • 45. Data: 2016-07-15 14:36:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-15 o 14:24, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Więc sie lecz.

    Jaj ci brakuje, żeby przyznać się, że palnąłeś głupotę.

    Dodatkowo:
    http://www.spidersweb.pl/2016/01/netflix-jak-wlaczyc
    -full-hd.html
    "Przykładowo, treści w rozdzielczości Ultra HD można strumieniować tylko
    na telewizory Ultra HD, ale póki co nie mamy jeszcze w Polsce aplikacji
    Netflixa na systemy Smart TV. Na to trzeba jeszcze chwilę poczekać."

    --
    Pete

  • 46. Data: 2016-07-15 14:51:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiscie ze istnieje 4k. W 4k kreci sie wiekszosc filmow. Potem przerabia sie na
    2,5k bo w takiej poza imaxami wyswietlaja kina. Tak naprawde prawdziwe 4k malo kto na
    Ziemi widzial. Chociazby dlatego ze ma bitrate powyzej 1Gbit/s. Nawet montazysci
    filmow nakreconych w 4k nie ogladaja w takiej rozdzielczosci tego co montuja bo nie
    ma takiej potrzeby a praca na gigantycznych plikach RAW byla by malo efektywna.

  • 47. Data: 2016-07-15 16:54:07
    Od: quent <x...@x...com>

    On 12.07.2016 18:14, Pete wrote:
    > ?
    > Znajdź proszę transmitter HDMI za rozsądne pieniądze.

    Konkretnie, co to znaczy rozsądne?
    Dla kogoś kto musiałby pruć ściany i sufit?
    Jakieś 2 miechy temu kupowałem to do dużej sali konferencyjnej i dałem
    800zł ale koleś, który mi sprzedawał twierdził, że do domowych zasosowań
    to jest armata i są tańsze ok. 300zł.

    > I takie go-pro podłączysz do czego?

    Nie mam gopro ale jeśli ma hdmi to nie pewnie można. Podłączałem
    laptopa/komp i dvd.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 48. Data: 2016-07-15 16:56:41
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.07.2016 11:41, Pete wrote:

    > NA dzisiaj po co obraz 4K? żeby obejrzeć sobie własne filmy?

    Ghost pomylił jakość z rozdzielczością... jak zwykle
    Sam am plazmę od wielu lat i życzę jej jeszcze ze 2x tyle życia ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 49. Data: 2016-07-15 17:35:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-15 o 16:54, quent pisze:

    > Konkretnie, co to znaczy rozsądne?
    > Dla kogoś kto musiałby pruć ściany i sufit?

    Wyciąłeś niewygodne :P
    ">> Ale ten transmitter będzie kosztował prawie tyle ile ten projektor
    >Nieee aż tak źle to nie jest. "

    Jak Zenek dał 1400 za projektor, to ..

    > Jakieś 2 miechy temu kupowałem to do dużej sali konferencyjnej i dałem
    > 800zł

    da 800 zł za transmitter??
    Wolne żarty :D

    > ale koleś, który mi sprzedawał twierdził, że do domowych zasosowań
    > to jest armata i są tańsze ok. 300zł.

    Coś czuję, że przez 'do domowych zastosowań' miał na myśli przesyłanie
    sygnału o rozdzielczości 480 linii :)

    --
    Pete

  • 50. Data: 2016-07-15 17:39:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    1610 i nie zaluje tego kroku. Kolezanka do kolezanki mowi ze wyszla za maz i nie
    zaluje tego kroku. A ta druga ze kroku nie zaluje a za maz jakos wyjsc nie moze.