  • 51. Data: 2016-07-15 17:56:00
    Temat: Re: Lubie was to powiem
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2016-07-15 o 14:24, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Jaj ci brakuje, żeby przyznać się, że palnąłeś głupotę.

    Choćbyś nie wiem jak spuchnięte jajca na stół położył, ja wiem, ze gdybym
    kupował teraz telewizor na pewno byłby to 4k.

  • 52. Data: 2016-07-15 18:06:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Filmiki jakie widzisz w telewizorach w marketach sa specjalnie krecone na potrzeby
    sprzedawcow. W warunkach domowych nie jestes nawet w stanie zblizyc sie do tej
    jakosci majac do dyspozycji niskiej jakosci sygnal hd. Inna sprawa ze teraz troche
    problem kupic nie 4k. Tak ze odgrazanie sie ze tylko 4k ma cos wspolnego z tym jak
    ktos mowi ze ziemniaki tylko sola soli.

  • 53. Data: 2016-07-15 18:48:09
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.07.2016 17:35, Pete wrote:
    > Jak Zenek dał 1400 za projektor, to ..

    To jest bez znaczenia ile Zenek dał... :-)
    Chodzi *oczywiście* o problem z prowadzeniem pod sufit długiego
    przewodu w umeblowanym mieszkaniu.

    > da 800 zł za transmitter??

    Musisz wziąć pod uwagę kontekst.
    Prowadzenie porzewodu w tamtym miejscu byłoby dużo droższe.
    800 a nie np. 300 zł bo w sali pełnej telefonów mogłyby ppjawić się
    zakłócenia. Ten za 800zl ponoć radzi sobie z takim otoczeniem.

    > Coś czuję, że przez 'do domowych zastosowań' miał na myśli przesyłanie
    > sygnału o rozdzielczości 480 linii :)

    Chodziło o odporność na zakłócenia.
    Reszta parametrów bez zmian.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 54. Data: 2016-07-15 18:55:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak trzeba doprowadzic pod sufit zasilanie to probem prowadzenia przewodu z sygnalem
    jakis mniejszy sie robi.

  • 55. Data: 2016-07-15 19:01:52
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.07.2016 18:55, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak trzeba doprowadzic pod sufit zasilanie to probem prowadzenia przewodu z
    sygnalem jakis mniejszy sie robi.

    Jeśli nie ciągniesz od najbliższej puszki tylko z tego samego miejsca co
    źródło synału to owszem.
    Wszystko zależy od konkretnych uwarunkowań.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 56. Data: 2016-07-18 12:46:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-15 o 18:48, quent pisze:

    > To jest bez znaczenia ile Zenek dał... :-)
    > Chodzi *oczywiście* o problem z prowadzeniem pod sufit długiego przewodu
    > w umeblowanym mieszkaniu.

    Jak z $$$ krucho, to się kładzie kabel w korytku.

> [...]
    > 800 a nie np. 300 zł bo w sali pełnej telefonów mogłyby ppjawić się
    > zakłócenia. Ten za 800zl ponoć radzi sobie z takim otoczeniem.

    Rzuć linkiem do transmitera za 300.
    Chętnie bym go przytulił.

    --
    Pete

  • 57. Data: 2016-07-18 14:17:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Akurat w moim przypadku przewody nie sa problemem. Instalacja nieprzenosna. Po
    przemeblowaniu zwiazanym z wygospodarowaniem miejsca na ekran okazalo sie ze wypadalo
    by pomalowac. Mam patent na szybkie i bezbolesne wycinanie waskich rowkow w tynku.
    Lata mi ze przewod do glosnika bedzie bez rurek, peszeli itp zagipsowany.

  • 58. Data: 2016-07-19 10:32:04
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Nigdy wiecej telewizora. Telewizor jest do patrzenia z projektora sie
    > oglada. Szyfry Wojny byly juz kilka razy w telewizji. Ale pierwszy
    > raz je ogladalem. Potrzebuje jeszcze ekran. Tlo fotograficzne srednio
    > sie nadaje.

    Ja to mogę potwierdzić.
    Kiedy moja plazma odmówiła dalszej współpracy, a dawno to było,
    przeszedłem na projektor. I do tego czasu do dzisiaj nie posiadam
    telewizora.
    Chociaż nie, tak na prawdę to posiadam, ponieważ z plazmy zrobiłem
    stolik na sprzęt audio. Wygląda to wyśmienicie. A w dodatku
    można tą plazmę włączać, bo wyświetla losowo migoczące kolorowe paski
    w stylizacji dark ambient house IDM techno.
    Ale włączam tylko dla koleżanek, bo żre prąd jak surowy boczek.

  • 59. Data: 2016-07-19 17:34:17
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.07.2016 12:46, Pete wrote:
    > Jak z $$$ krucho, to się kładzie kabel w korytku.

    No skoro jest taka opcja to ja pasuję ;-)

    > Rzuć linkiem do transmitera za 300.
    > Chętnie bym go przytulił.

    Jak wróce z wakacji to postaram się poszukać w mailach w pracy.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 60. Data: 2016-07-22 11:37:59
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.07.2016 12:46, Pete wrote:
    > Rzuć linkiem do transmitera za 300.
    > Chętnie bym go przytulił.

    Niestety ostał mi się jedno mail z finalną ofertą zawierającą ten
    droższy model transmitera.
    Zadzwoń do nich: http://www.uchwytyekranyprojektory.pl/ zanim kupiłem to
    przedstawiali mi różne opcje, były tańsze ale finalnie wziąłem optoma
    WHD200 za ok. 800zł

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info