  • 41. Data: 2022-01-17 17:54:12
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 17 stycznia 2022 o 12:30:31 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > A jakiż to?
    >
    > Praca w Niemczech: ,,Potrzebujemy 400 tys. imigrantów rocznie"
    > Szef Federalnej Agencji Pracy bije na alarm: w Niemczech brakuje rąk do pracy.
    > Kraj potrzebuje 400 tys. imigrantów rocznie.
    >
    > https://www.dw.com/pl/praca-w-niemczech-potrzebujemy
    -400-tys-imigrant%C3%B3w-rocznie/a-58964390
    Rozwiałes mit że Ukraińcy są nierozerwalnie związani z Polską i z miłości wielkiej i
    czystej do nas nie skaza się praca u szwaba. Tylko dlaczego stawiają pomniki swoim
    bohaterom narodowym u nas uważanych za zbrodniarzy wojennych. Jak tylko niemcy
    otworzą dla nich rynek pracy to nam powiedzą papa. Czy ktoś jeszcze uważa że Ukraińcy
    docelowo uratują u nas najem mieszkań i zapewnia dobrobyt tym co im wynajmują?

  • 42. Data: 2022-01-17 18:09:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 17 stycznia 2022 o 12:45:21 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

    -400-tys-imigrant%C3%B3w-rocznie/a-58964390
    > nie imigrantów a niewolników
    > do podcierania geriatrykom d
    Co tam będą robili niech cię nie obchodzi bo to ich i niemcow sprawa. Istotne jest że
    jak będą tam to tutaj ich nie będzie. Co poskutkuje tym że nie będą wynajmowali
    mieszkań. To jak ich tutaj nie będzie i nie będą wynajmowali to czynsze i mieszkania
    będą tańsze czy droższe? jest jeszcze opcja że można ich zastąpić migracja z
    bliskiego wschodu, Afganistanu, Pakistanu i państw afrykańskich. Z tym że ci nowi do
    roboty mają po trzy lewe ręce to i pieniędzy nie będą mieli. Co nie będzie im w
    niczym przeszkadzało żeby srac na balkon a jak zimno to w rogu pokoju. Poza tym oni
    są ludźmi i coś od życia im się należy. Na przykład córka sąsiadów razem z bratem.

  • 43. Data: 2022-01-17 18:33:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > W domu prywatnym można przykręcić ogrzewanie i grzać jeden czy dwa
    > pokoje,

    że jak? parę lat temu nie dało się tego zrobić!
    a tak na serio, wszędzie możesz zakręcić kaloryfer, na którym są
    podzieliniki, albo sam płacisz za gaz. wiesz o tym, ale z jakiegoś
    powodu wybierasz trolowanie.
    Miłego kopania sie z Zenkiem

    ToMasz

  • 44. Data: 2022-01-17 18:35:39
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > https://i.iplsc.com/-/000DU0EKSUX5UUP4-C122-F4.jpg
    > Już tylko w czterech dużych miastach pojawia się minimalny zysk. Największe straty
    nie w Koziej Wólce a w Warszawie i Krakowie. Będzie jeszcze gorzej dla właścicieli co
    oznacza że lepiej dla tych co wynajmują.

    posłuchaj. a co jesli ktoryś z nas wynajmuje mieszkania i ma totalnie
    inną opinię? Powinien się z nią podzielić, aby "naprostować" nierealną
    tabelkę, czy nic nie mówić, pozostawiając grupę w niepweności, czy
    szybko sprzedawać mieszkania bo jakiś portal przedstawił wyliczenia?
    Trzy możliwości - jakie jest Twoje zdanie. na serio pytam?

    ToMasz

  • 45. Data: 2022-01-17 18:51:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    zrobią kredyt 6% to ci co je mają są w najczarniejszej dupie bo teraz są tylko w
    czarnej.
    Jedno jest pewne. Przeciętnego mieszkania kupionego teraz albo trochę wcześniej na
    kredyt nie da sie za chwilę wynająć za takie pieniądze które spłaca kredyt i dadzą
    niewielki zysk. Ci co kupili za gotówkę będą odrabiali o ile znajdą najemcę o wiele
    dłużej. Tak długo że inwestycja będzie nieopłacalna. Ci co nie zdążą sprzedać jak
    ceny są wysokie po przecenie jak dostaną połowę to będą się cieszyli.
    przetestują w tym roku Ukraińców przy szparagach. Niemcy tak jak my potrzebują siły
    roboczej. Dadzą lepsze warunki i przejmą tych co u nas pracują.

    > Brakuje żebyś dopisał że po wojnie nie było wyżu demograficznego i że nie upłynął
    czas po którym najwcześniejsze roczniki nie zaczynają umierać. I że nie pojawi się w
    przeciągu 15 lat może i z dziesięć milionów mieszkań po tych co nie umarli. Z faktami
    nie da się dyskutować? Wiadomo ile ludzi się w jakimś okresie czasu urodziło. To
    wiadomo że przyjdzie czas że zaczną umierać. Uwierzysz że da się policzyć ile za 6
    lat będzie potrzeba ławek w szkołach dla tych dzieci co się w tym roku urodzą?
    Wracając do tematu. Inflacja nie przeszkadza w handlu pod warunkiem że sprzedaje się
    za inna, pewniejsza walutę, niż ta która dotknęła inflacja. Inna sprawa że jak
    niedługo pojawi się na rynku dużo nieruchomości do sprzedania a klientow będzie mało
    to ceny wywoławcze się zmniejsza. Cenny transakcyjne spadną poniżej wywoławczych. I
    inflacja spadnie. Do tego kredytobiorcy będą spłacali kredyty za coś co będzie warte
    połowę niż jak kredyty brali. To też korzystnie wpłynie na spadek inflacji. Aż strach
    pomyśleć co się będzie na przykład w Łodzi działo jak zostanie do sprzedaży
    wystawionych 20 tysięcy mieszkań a chętnych będzie 500. Od nie sprzedanych
    właściciele będą musieli płacić czynsz, za wywóz śmieci. Za liczniki. Za ogrzewanie.
    Podatek gruntowy i podatek od pustostanu. Te opłaty mogą w przeciągu roku kosztować z
    10 tysięcy. Do tego spłata kredytu rocznie 25 tysięcy. Ujmę bo jest z czego ale i
    tak w okolicach trzydziestu tysięcy rocznie wyjdzie koszt utrzymania teraz kupionego
    na kredyt mieszkania. Mieszkania którego ze względu na dużą ilość na rynku tańszych
    mieszkań ani się nie da sprzedać ani wynająć żeby zrobić lub chociaż wyjść na zero.

    Lekką ręką licząc brakuje w Polsce ok 1 mln mieszkań. Tego nie zasypie
    demografia, zwłaszcza, że umierający z reguły mieli już zagospodarowane
    nieruchomości.
    Po drugie przesadzasz z kosztami. Roczny koszt pustostanu to ok 2000zł
    (stałe opłaty w czynszu u mnie to ok 150zł + podatek ok 300zł). Opłat
    eksploatacyjnych od pustostanu brak. Tak jak u ciebie - grzeją sąsiedzi,
    za śmieci od zera się nie płaci.

    Od 15 lat co poniektórzy brędzą o krachu na nieruchomościach i nie mogą
    się doczekać.

    --
    Pete

  • 46. Data: 2022-01-17 18:56:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2022-01-17 o 12:25, r...@k...pl pisze:

    > A jakiż to?

    Mieli pracować a nie chcą. Za to chcą brać kindergeld, socjal i co tam
    jeszcze Angela daje.

    > Praca w Niemczech: ,,Potrzebujemy 400 tys. imigrantów rocznie"
    > Szef Federalnej Agencji Pracy bije na alarm: w Niemczech brakuje rąk do pracy.
    > Kraj potrzebuje 400 tys. imigrantów rocznie.

    "Chciałabym a boję się"

    --
    Pete

  • 47. Data: 2022-01-17 19:01:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 17 stycznia 2022 o 18:35:40 UTC+1 ToMasz napisał(a):
> [...]
    > szybko sprzedawać mieszkania bo jakiś portal przedstawił wyliczenia?
    > Trzy możliwości - jakie jest Twoje zdanie. na serio pytam?

    Nie pisze o czasie teraźniejszym. Zeszły rok to była przymiarka do wymierania wyżu
    demograficznego. Do tego sporo znieksztalcona przez wirusa. Łatwo przepowiadać coś co
    się musi stać. Statystyki dotyczące demografia zaczynają się w 1946 roku.i przez
    kilka lat ilość rodzących się ludzi rośnie. W szczycie osiąga prawie 800 tysięcy
    urodzonych przez rok. Przez kilka lat wykres jest płaski na poziomie 750 tysięcy
    urodzeń. A potem spada. Wzrost zgnów w zeszłym roku nie do końca był spowodowany
    covidem chociaż wirus ma spory w nim udział. Zaczynamy wymierać i tempo będzie rosło
    aż osiągnie przez kilka lat poziom 750 tysięcy zgonów rocznie. Wszyscy ludzie którzy
    umrą gdzes dzisiaj mieszkają. Nie ma w Polsce aż tylu bezdomnych żeby problem wolnych
    mieszkań po zmarłych nie istniał. Oczywiście puste mieszkania to problem tych co je
    będą mieli. Bo tych co by chcieli wynajmować albo kupić problem nie dotyczy.

  • 48. Data: 2022-01-17 19:15:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 17 stycznia 2022 o 18:51:54 UTC+1 Pete napisał(a):

> [...]
    > za śmieci od zera się nie płaci.
    >
    > Od 15 lat co poniektórzy brędzą o krachu na nieruchomościach i nie mogą

    Demograficzny młyn jak nie ma wojny to bardzo wolno mieli. Ale że dotyczy tego co
    nieuniknione to łatwo przewidzieć w demografi przyszłość. Biorąc liczbę dzieci
    urodzonych w zeszłym roku wiadomo ile za 5 lat bedzie potrzeba nie tylko nauczycieli
    w 1 klasie podstawówki ale ile ławek i ile tenisówek na wf. Duże zainteresowanie
    budownictwem zostało stworzone sztucznie. Raz że to ostatni gwizdek na zarobienie
    kasy w budowlance. Dwa, budowlanka uratowała gospodarkę w czasie epidemii. Trzy, dało
    możliwość w przyszłości sterowania inflacja. Cztery, dostarczyło do budżetu sporych
    pieniędzy. Akurat w przypadku demografi doczekasz sie

  • 49. Data: 2022-01-17 19:40:41
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 17 January 2022 at 19:15:55 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    możliwość w przyszłości sterowania inflacja. Cztery, dostarczyło do budżetu sporych
    pieniędzy. Akurat w przypadku demografi doczekasz sie
    Budowlanka czyli developerka to jest pralnia kasy z nademisji pinionca.

    Bank drukuje, druk,uje bez opamiętania ludziom kasę, a na rynku nie ma tyle towarów,
    aby kasę wyprać i inflacja by rosła do 100-200%

    Wtedy się uruchamia patodeveloperke i kampania promuje kredyty hipoteczne dla Zenków,
    co na konc ie mają same zera

    No i Zenki sie zadlużaja po uszy, banki sprzedaja kiredyty, zarabiaja prowizje,
    patodeveloperzy budują bzaraki
    a Zenki będą je splacać 30 lat i z pensji zostana im jedynie dlugi, ale inflacja
    została zabita, bo żaden Zenek nie ma cashu.

    Za Gierka działał odwrotny model.
    Panstwo budowalo za swoje i mieszkania dawalo jako spółdzielcze a potem z opcją
    wykupu i Zenki dostawały mieszkania za grosze i nadal mialy pelne kieszeni cashu i
    inflacja byla 100-200% bo nic nie pożerało kasy z rynku.

    Dzisiaj panstwo nic nie buduje bo nie umie

    Panstwo to gryzipiórki brókselskie, dyrektywy, raporty i papierowa aktywnośc milionów
    biurokratów

    I za swoje nicnierobienie zarabiaja rocznie po 100.000 euro i utrzymują się z
    nieróbstwa lepiej niz budowlancy, co te domy fizycznie budują

  • 50. Data: 2022-01-17 21:32:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 17.01.2022 o 18:33, ToMasz pisze:

> [...]
    > a tak na serio, wszędzie możesz zakręcić kaloryfer, na którym są
    > podzieliniki, albo sam płacisz za gaz. wiesz o tym, ale z jakiegoś

    Dlaczego wszczynasz chamskie pyskówki? Chcesz przebić zenusia?