  • 31. Data: 2022-01-16 22:31:40
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 16 stycznia 2022 o 22:16:12 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    > . Sprawdź czy się gdzieś nie pomyliłem i zinterpretuj wyniki.

    No właśnie tu mam watpliwosci- czy te 15 mln to mieszkania(w blokach) czy ogólna
    liczba "lokali mieszkalnych"(mieszkania w blokach plus domy) w Polsce.
    Na szybko patrzyłem i różnie podają.
    Nie upieram się więc, może ktoś doprecyzuje.
    Bo też jak na szybko patrzyłem to wychodzi że aby dogonić Europę trochę
    mieszkań((na1000lyda) nam brakuje.

  • 32. Data: 2022-01-16 22:48:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 16 stycznia 2022 o 21:52:03 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    straty nie w Koziej Wólce a w Warszawie i Krakowie. Będzie jeszcze gorzej dla
    właścicieli co oznacza że lepiej dla tych co wynajmują.

    go nie możesz umotywować z wyjątkiem swojej głupoty i złośliwości. Za chwilę
    właściciel domu będzie mi na imieniny życzenia składał i kwiatki kupował żebym się
    tylko nie wyprowadził do mieszkania tańszego i ładniejszego które ma ktoś inny.
> [...]
    > kamienicznika to zainteresują się tymi mieszkaniami tzw. czyściciele
    > kamienic, którzy kupują takie kamienice w celu szybkiego, wysokiego
    > zarobku. Zazwyczaj doprowadzają bardzo wysokimi czynszami lokatorów do
    > wyprowadzki, aby sprzedać nieruchomość pod cele budowy nowego marketu
    > lub pod działalność gospodarczą.
    >
    > Najmniej odczują podatek katastralny osoby, które są właścicielami
    > jedynej nieruchomości, która służy im do zaspakajania ich własnych
    > potrzeb mieszkaniowych.
    >
    > Tak więc Zenuś radzę Ci szybko szykować gotówkę, aby coś kupić i płacić
    Już ci kiedyś debilu napisałem że najlepiej będzie jak będziesz odpisywał tylko w
    sytuacji kiedy jesteś pytany.

  • 33. Data: 2022-01-16 23:25:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > Już ci kiedyś debilu napisałem że najlepiej będzie jak będziesz odpisywał tylko w

    Dlaczego po raz kolejny wszczynasz awantury i jesteś chamowaty?

    Ani ci nie ubliżam, a ty jak zwykle wyzywasz mnie od debila. Czy
    dlatego, że twoja meme i tate tak do ciebie wołali?

    Dla ciebie to najlepiej będzie jak przestaniesz pisywać na grupy, bo
    tylko chamstwo i głupotę uskuteczniasz.

  • 34. Data: 2022-01-16 23:33:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 16 stycznia 2022 o 22:31:41 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    > Nie upieram się więc, może ktoś doprecyzuje.
    > Bo też jak na szybko patrzyłem to wychodzi że aby dogonić Europę trochę
    15 milionów mieszkań to ilość mieszkań w budownictwie wielorodzinnym. Liczby domków
    nie znalazłem! Ale bez cienia wątpliwości wynika z danych ze 55% Polaków mieszka w
    domach jednorodzinnych. Czyli w blokach i kamienicach na jedno mieszkanie przypada
    1,14 człowieka. 40% Polaków mieszka na wsiach. To ok 15 mln ludzi. Na wsiach nie ma
    budownictwa wielorodzinnego, chociaż raz widziałem blok przy pgerze na wsi. Ale to
    raczej wyjątek był. Przeciętna ilość ludzi na wsi to ok 360 osób. Oczywiście nie
    wszyscy to wiesniacy chodzący w gumofilcach . Sporo ludzi z miast zbudowało na wsiach
    domy i tam żyje. To jak podzielić 15 milionów przez pewno trochę zawyżony model
    rodziny na wsi 2+2 to ilość domów na wsiach wynosi 3,75 miliona. Jest jeszcze 12,5
    miliona ludzi żyjących w małych i średnich miastach. Nie mam zielonego pojęcia jaki w
    takich miejscach jest stosunek mieszkań do domów jednorodzinnych. Ale zakładając że z
    małych miast wyjeżdżają ludzie młodzi to ci starzy co zostają mają spore metraże do
    zagospodarowania. Opowieści dziwnej treści że obecny owczy per w budownictwie jest po
    to żeby ludzie żyli w większych i lepszych mieszkaniach to kłamstwo. Ze względu na
    ceny i możliwości otrzymania kredytów dominują mieszkania bardzo małe i małe. Te
    bardzo małe są tak małe że nie spelniaja ustawowego wymogu że minimum 25m? musi mieć.
    A na czterdziestu metrach robią teraz trzy pokoje z kuchnią.

  • 35. Data: 2022-01-16 23:34:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 16 stycznia 2022 o 23:25:57 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    > dlatego, że twoja meme i tate tak do ciebie wołali?
    >
    > Dla ciebie to najlepiej będzie jak przestaniesz pisywać na grupy, bo
    Czep się tramwaju debilu.

  • 36. Data: 2022-01-17 07:38:22
    Od: CleverBot <C...@e...prv>

    W dniu 2022-01-16 o 18:51, kanalia Zenek Kapelinder bełkocze:

    /bełkot nawiedzonego psychola - ciach!/

    ty zenusiu o posade doradcy na nowogrodzkiej się staraj. tam takich
    psycholi jak ty potrzebują.

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 37. Data: 2022-01-17 07:38:29
    Od: CleverBot <C...@e...prv>

    W dniu 2022-01-16 o 23:34, kanalia Zenek Kapelinder ujada:
    > niedziela, 16 stycznia 2022 o 23:25:57 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    /.../
    > Czep się tramwaju debilu.

    brawo zenusiu! to jest argument.

  • 38. Data: 2022-01-17 07:38:33
    Od: CleverBot <C...@e...prv>

    W dniu 2022-01-16 o 22:48, kanalia Zenek Kapelinder ujada:
> [...]
    /.../

    > Już ci kiedyś debilu napisałem że najlepiej będzie jak będziesz odpisywał tylko w

    posłuchaj swojej rady i wynoś się z pl.soc.polityka! kumasz psycholu?

  • 39. Data: 2022-01-17 12:25:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 16 Jan 2022 17:51:25 +0100, w <61e44d0e$0$545$65785112@news.neostrada.pl>,
    Pete <n...@n...com> napisał(-a):

    > Od kilku lat potrzebują i jakoś się nie otwierają. Już raz się otworzyli
    > na Turków i teraz mają 3 razy większy problem niż brak rąk do pracy.

    A jakiż to?

    Praca w Niemczech: ,,Potrzebujemy 400 tys. imigrantów rocznie"
    Szef Federalnej Agencji Pracy bije na alarm: w Niemczech brakuje rąk do pracy.
    Kraj potrzebuje 400 tys. imigrantów rocznie.

    https://www.dw.com/pl/praca-w-niemczech-potrzebujemy
    -400-tys-imigrant%C3%B3w-rocznie/a-58964390

  • 40. Data: 2022-01-17 12:45:19
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 17 January 2022 at 12:30:31 UTC+1, r...@k...pl wrote:
> [...]
    > Kraj potrzebuje 400 tys. imigrantów rocznie.
    >
    > https://www.dw.com/pl/praca-w-niemczech-potrzebujemy
    -400-tys-imigrant%C3%B3w-rocznie/a-58964390
    nie imigrantów a niewolników
    do podcierania geriatrykom d ó p y