  • 1. Data: 2009-09-01 15:00:37
    Temat: Napęd do bramy dwuskrzydłowej - problem
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Witam !

    Stanąłem przed problemem instalacji napędu do otwierania bramy
    dwuskrzydłowej. Problem polega na małym prześwicie pomiędzy otwartym
    skrzydłem a równoległym wówczas do niego ogrodzeniu - nie ma nawet 10
    cm. Prześwit jest celowo mały, ponieważ sama szerokość wjazdu jest
    niewielka i zależało mi na tym, by brama sama w sobie go nie ograniczała
    zbytnio.

    Jedynym rozwiązaniem wydaje się być instalacja napędu podziemnego - np.
    FAAC 770 który daje mi oś obrotu rzędu 6-7cm od płaszczyzny słupka. To
    rozwiązanie jednak jest najdroższe - sam sprzęt to koszt ponad 4000 PLN
    :( Może jednak jest jeszcze jakaś alternatywa ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio