  • 11. Data: 2020-11-12 14:03:45
    Temat: Re: Obliczenie proporcjonalnego zużycia ciepła
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Licznik_ciep%C5%82a
    temp. zasilania, powrotu i przeplyw, wiec jesli juz jest cos do pomiaru temperatur,
    to pozostaje dolozyc rejestracje przeplywu i byle excelem mozna policzyc (+ jakies
    statystyki sobie zrobic itp)

    czas spisać odczyty "przepłyniętej" energii ,
    > Tyle że to są najczęściej 1/2" co ja za mało na ileś tam grzejników, on
    > potrzebuje min 3/4' a najlepiej 1", a takich używek już nie znajdzie, z
    > kolei nowe kosztują już sporo.
    >

    > --
    > Janusz
    Nie napisał że ma być tanio. Poza tym komu są potrzebne informacje o tym ile w każdym
    obwodzie czegoś płynie. Tylko takich co potrzebują rozliczać innych z zużycia.
    Pomijam hobbystów co by z oszczędności gówno spod siebie zjedli. Jak mnie ktoś by
    chciał rozliczać to wymagał bym rzetelnych informacji a nie że może mniej więcej tyle
    i zawsze za dużo.