  • 1. Data: 2011-08-22 19:35:53
    Temat: Ocieplenie poddasza - folia czy OSB?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Witam!

    Przymierzam się do małego remontu mojego poddasza :D
    Dostęp będę miał tylko od wewnątrz.
    Zastanawiam się nad tym, co położyć pod dach (bo dalej będzie wełna, co
    chyba oczywiste) - czy rozpiąć między krokwiami folię paroprzepuszczalną,
    czy też walnąć po prostu między krokwie płytę OSB?

    Rozumiem, że drugi wariant jest dużo droższy, natomiast widze parę zalet -
    przede wszystkim odporność na przeciekanie dachu (nie cieknie, ale zawsze
    może ;) ), poza tym chyba łatwiej uchronić się przed przewiewami.

    Ale może o czymś zapomniałem?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 2. Data: 2011-08-22 23:25:58
    Temat: Re: Ocieplenie poddasza - folia czy OSB?
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    wiadomości news:c1.01.3RjQ9l$0Wb@mike.oldfield.org.pl...
> [...]
    > przede wszystkim odporność na przeciekanie dachu (nie cieknie, ale zawsze
    > może ;) ), poza tym chyba łatwiej uchronić się przed przewiewami.

    Daj jeszcze znac, czy dach byl deskowany
    Jesli tak, to moim zdaniem dokladanie osb to przesada

    Pozdr

  • 3. Data: 2011-08-23 07:01:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:
> [...]
    > zalet - przede wszystkim odporność na przeciekanie dachu (nie
    > cieknie, ale zawsze może ;) ), poza tym chyba łatwiej uchronić się

    zaszalować i zalać betonem wodoodpornym

  • 4. Data: 2011-08-23 15:12:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 01:25:58 +0200, Tulipson napisał(a):

    > Daj jeszcze znac, czy dach byl deskowany
    > Jesli tak, to moim zdaniem dokladanie osb to przesada

    Jakby był, to bym się nawet nie pytał. Nie, dach nie był deskowany, tylko
    krokwie i łaty, na tym karpiówka w podwójna koronkę.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 5. Data: 2011-08-23 15:12:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 09:01:32 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > zaszalować i zalać betonem wodoodpornym

    Dziękuje, ale bunkry mam opodal i jakoś mi się nie podobają ;)

    --
    _______/ /_ GG: 3524356