  • 11. Data: 2020-06-25 10:45:43
    Temat: Re: Odbiór częściowy - pozwolenie na użytkowanie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2020 01:13:58 -0700 (PDT), budynPL napisał(a):

    > jedyne co mi brakuje w czytaniu przez gugla to brak killfila. Myślę ze wiesz
    dlaczego.

    Bardzo charakterystyczne dla userów gugla jest postrzeganie
    rzeczywistości wyłącznie przez szkiełko własnych korzyści. Ważne co mi
    brakuje. Nieważne co innym brakuje.
    Na dobitkę, pisząc przez google mógłyś ręcznie wprowadzać wymagane na
    newsach elementy. No, ale to by było niewygoooodne... :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2020-06-25 10:59:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2020 09:57:39 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    > Otóż to. Panowie, nawet na Andka są czytniki grup i to darmowe.
    > Przestańcie być analfabetami internetu. Google groups są koncertowo
    > spieprzone przez MS. Co, musicie animować tą zakałę i za każdym razem
    > wq... poprawnych userów?

    Dzięki Google ten usenet jeszcze żyje
    Chyba większoiść postów na grupach już jest pisane z Google groups.
    Znasz jakieś inne narzędzie które pozwoli na synchronizację postów jeśli korzystam
    naprzemiennie z kilku urządzeń(komp, laptop, komórka)?
    I to bez konieczności instalowania czegokolwiek

  • 13. Data: 2020-06-25 11:14:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    budynPL napisał:

    > nie wiem czy zwróciłeś uwagę, ale usenet zasadniczo to umarł.
    [...]
    > No i dzieki temu ze sporo ludzi pisze przez gugla to cokolwiek
    > tu sie jeszcze dziaje, bez tego miałbyś znakomity czytnik grup
    > i ani jednego posta przez całe miesiące.

    Jest to kompletna bzdura, ale niektórzy święcie w nią wierzą.
    Wiadomości wysłane z googla to niewielk procent wszystkich,
    a osób piszących w ten sposób jest zaledwie kilka na każdej
    grupie. Mam na myśli grupy, które subskrybuję (na paralotniach
    zdaje się jest inaczej, tam gugiel ma prawie monopol). Kiedyś
    przy okazji podobnej dyskusji na innej grupie zrobiłem dokładne
    pomiary ruchu w całej hierarchii pl -- takie były wnioski.

    Na co dzień tego nie mierzę ani nie liczę, ale mój czytnik ma
    ustawiony niewielki ujemny "score" na "User-Agent: G2/1.0"
    (co oznacza, że taka wiadomość nie jest jeszcze całkiem "kill",
    ale jednak trochę -- Czesi mają na to piękne słowo "prizabity").

    Jeśli jednak czasem przeczytam taką wiadomość, potwierdza się
    moja teza o pewnej korelacji. Ktoś, kto nie dba o formę, nie ma
    też wiele ciekawego do powiedzenia. Gdyby wykillować całkiem ruch
    z bramek WWW, najlepiej na poziomie serwerów, co kiedyś postulowłem,
    to niewiele by się zmieniło. Może nawet więcej osób by pisało, bo
    chaos by tak nie odrzucał od Usenetu.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2020-06-25 12:00:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.06.2020 o 10:13, budynPL pisze:

    > jedyne co mi brakuje w czytaniu przez gugla to brak killfila. Myślę ze wiesz
    dlaczego.

    Oczywiście, że wiem: troll jak uroczyście nie obwieści wszem i wobec na grupie,
    że umieścił oponenta w KF-ie (vide hasła "troll/trollowanie" w Wiki), to dostaje
    sraczki. Zatem rozumiem Twój ból - Twój ból jest większy niż mój - gdy masz rzadko
    w gaciach. Z dobrego serca jeszcze dopowiem Ci - bo pewnie o tym nie masz pojęcia
    przy Googlu - że normalny czytnik newsów ściąga tylko nagłówki wiadomości. Dopiero
    jak klikniesz w wiadomość na ten przykład od Kisiela, to dociągana jest treść.
    A jak już nawet przeczytasz te kolejne fiu-bździu od onegoż, to nie masz obowiązku
    nań odpowiadać. Teraz rozumiesz, że każdy normalny użyszkodnik może obejść się
    bez KF-a i tylko troll dostaje sraczki bez niego? No, to idź i zmień majty.

  • 15. Data: 2020-06-25 12:09:05
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.06.2020 o 9:59, Marek pisze:

    > Czy w Twoim przypadku budynek mieszkalny był w pełni wyposażony? Bo w takiej
    > sytuacji trudno obronić zarzut że się w nim nie mieszka, co zkolei jest przeszkodą
    > by uzyskać pozwolenie a i można zarobić karę.

    Głupoty waść opowiadasz. Deweloper też musi zamieszkać
    w pińciuset wybudowanych przez siebie domach, by uzyskać
    pozwolenie na użytkowanie ich?

  • 16. Data: 2020-06-25 12:37:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2020 01:59:42 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Znasz jakieś inne narzędzie które pozwoli na synchronizację postów jeśli korzystam
    naprzemiennie z kilku urządzeń(komp, laptop, komórka)?
    > I to bez konieczności instalowania czegokolwiek

    Każdy czytnik newsów robi to sam po włączeniu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2020-06-25 12:44:36
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 18. Data: 2020-06-25 12:44:47
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2020 12:00:45 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> [...]
    > bez KF-a i tylko troll dostaje sraczki bez niego? No, to idź i zmień majty.

    i włąsnie dlatego trafiłbyś do KF, w zasadzie nie dajesz żadnych merytorycznych
    traści a wszystkich po kolei obrzucasz gównem
    jednym słowem: zieeeeew...

    b.

  • 19. Data: 2020-06-25 12:48:20
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2020 10:45:44 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Bardzo charakterystyczne dla userów gugla jest postrzeganie
    > rzeczywistości wyłącznie przez szkiełko własnych korzyści. Ważne co mi
    > brakuje. Nieważne co innym brakuje.

    aaaa, to ciebie kiedyś prosiłem na innej grupie żebyś mi wyjaśnił dlaczego
    czytanie/pisanie przez gugla jest złe.
    Ale się nie doczekałem. Może w końcu to wyjaśnisz? Bo oczywiscie wiem ze mi jest
    wygodnie, ale nie wiem co tobie przeszkadza.

    b.

  • 20. Data: 2020-06-25 12:50:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2020 03:44:36 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > "bez konieczności instalowania"

    Ach, ta nowa moda. Ważna moja wygoda a reszta userów niech się buja.
    I jak już musisz z googla, to wpisuj z palca wrotkę, podpis z
    delimiterem, prawidłowe znaki cytowania i zawijaj wiersze. Można, tylko
    jakoś mało wygodnie, nie? Lepiej niech się inni męczą...
    --
    Jacek
    I hate haters.