  • 21. Data: 2020-06-25 12:51:15
    Temat: Re: Odbiór częściowy - pozwolenie na użytkowanie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2020 03:44:47 -0700 (PDT), budynPL napisał(a):

    > i włąsnie dlatego trafiłbyś do KF, w zasadzie nie dajesz żadnych merytorycznych
    traści a wszystkich po kolei obrzucasz gównem
    > jednym słowem: zieeeeew...

    Mój czytnik na szczęście ma KF-a :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 22. Data: 2020-06-25 12:56:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2020 12:50:43 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Ach, ta nowa moda. Ważna moja wygoda a reszta userów niech się buja.
    > I jak już musisz z googla, to wpisuj z palca wrotkę, podpis z
    > delimiterem, prawidłowe znaki cytowania i zawijaj wiersze. Można, tylko
    > jakoś mało wygodnie, nie? Lepiej niech się inni męczą...

    Znaczy korzystasz z jakiś archaicznych narzędzi skoro nie potrafią zawinać wierszy
    czy cytowania ogarnąć
    Ja z tym nie mam problemu
    Wiec zacytuję Ciebie:
    " Ważna moja wygoda a reszta userów niech się buja"
    "Lepiej niech się inni męczą..."

    Ps
    Jaki masz problem z tym np moim postem?
    Napisanym z googla oczywiście.

  • 23. Data: 2020-06-25 13:08:35
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.06.2020 o 12:44, budynPL pisze:

    > i włąsnie dlatego trafiłbyś do KF, w zasadzie nie dajesz żadnych merytorycznych
    traści a wszystkich po kolei obrzucasz gównem
    > jednym słowem: zieeeeew...

    No widzisz, nawet nie potrafisz skorzystać z dobrej-rady-zawsze-w-cenie -
    "jak nie czytać i nie odpowiadać na newsgrupie bez KF-a". Może zatem taka
    krótka rada do Ciebie dotrze z lepszym skutkiem (dla mnie): wy...dalaj!

  • 24. Data: 2020-06-25 14:56:43
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    > delimiterem, prawidłowe znaki cytowania i zawijaj wiersze. Można, tylko
    > jakoś mało wygodnie, nie? Lepiej niech się inni męczą...

    Mnie to w ogóle dobija ta nowa moda na robienie wszystkiego w formie
    przeglądarkowej. No wręcz ch** mnie strzela na to. Bo zamiast fajnej
    wygodnej aplikacji muszę znowu klikać po kolejnej takiej czy innej
    ślamazarnie działającej www wraz ze wszystkimi ograniczeniami tych
    technologii :/

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 25. Data: 2020-06-25 15:00:13
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 25.06.2020 o 12:09, collie pisze:

    > Głupoty waść opowiadasz. Deweloper też musi zamieszkać
    > w pińciuset wybudowanych przez siebie domach, by uzyskać
    > pozwolenie na użytkowanie ich?

    Przeczytaj jeszcze raz. On pisze o dokładnie odwrotnej sytuacji. Czyli
    już mieszkasz, a nie masz jeszcze odbioru, na który dopiero przychodzą...
    Też mnie w sumie temat żywo interesuje, ale to dlatego, że ja na odmianę
    mam częściowy odbiór zrobiony i mam użytkowy parter. Zostało jeszcze
    piętro, które siłą rzeczy jest już używane i też się zastanawiam czy się
    komuś będzie chciało do mnie przyjść i jak ma się do tego wtedy ów
    zagospodarowanie piętra...

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 26. Data: 2020-06-25 15:21:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kris napisał:

    > Znaczy korzystasz z jakiś archaicznych narzędzi skoro nie potrafią
    > zawinać wierszy czy cytowania ogarnąć Ja z tym nie mam problemu

    Wszystkie potrafią zawijać, ale na ogół nie robią tego nieproszone.
    Chwała im za to, bo tego robić nie należy -- nie ma potrzeby zawijania
    linków o długości tysiąca znaków, źle jest zawijać siódmy poziom
    cytatów, który już wyszedł nieco poza osiemdziesiątą kolumnę. Zresztą
    niektórzy guglofile łamią swoje wypłody na wiersze, ale na przykład
    długości 100 znaków -- zawinięcie tego sprawia, że już w ogóle nie da
    się czytać.

    Ja rozumiem, że można nie mieć wyobraźni, ale żeby od razu się tym
    chwalić publicznie?

    Jarek

    --
    A świstak siedzi i zawija...

  • 27. Data: 2020-06-25 17:31:50
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.06.2020 o 15:00, Kżyho pisze:

> [...]
    Były jakieś trupy w szafie?
> [...]
    >
    > Przeczytaj jeszcze raz. On pisze o dokładnie odwrotnej sytuacji. Czyli już
    > mieszkasz, a nie masz jeszcze odbioru, na który dopiero przychodzą...

    Powiadasz, że słowa "w takiej sytuacji trudno obronić zarzut,
    że się w nim nie mieszka" znaczą akurat - że się w mieszka?
    Dobra, nic nas nie przekona, że białe jest białe, a czarne
    jest czarne...

  • 28. Data: 2020-06-25 18:43:32
    Od: "P_P" <p...@x...onet.pl>

    ups.com
    > W dniu czwartek, 25 czerwca 2020 09:57:39 UTC+2 użytkownik Jacek
    > Maciejewski
    >
    > Dzięki Google ten usenet jeszcze żyje
    > Chyba większoiść postów na grupach już jest pisane z Google groups.

    W tym wątku *tylko* *dwie osoby* piszą z googla (w tym TY) i szesc osób z
    innych czytnikow.
    Ogolnie to 15 % postow jest pisana z googla, reszta z porzadnych czytnikow
    piszacych i cytujacych porawnie.
    Generalnie to Ty k...@g...com, oraz Kogutek, Budyn i kilku innych
    piszecie z googla.

    > Znasz jakieś inne narzędzie które pozwoli na synchronizację postów
    > jeśli korzystam naprzemiennie z kilku urządzeń(komp, laptop,
    > komórka)?
    > I to bez konieczności instalowania czegokolwiek

    Jest i to kilka ktorych nie trzeba instalowoać

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 29. Data: 2020-06-25 20:05:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 25 Jun 2020 12:09:05 +0200, collie <c...@v...pl> wrote:
    > Głupoty waść opowiadasz. Deweloper też musi zamieszkać
    > w pińciuset wybudowanych przez siebie domach, by uzyskać
    > pozwolenie na użytkowanie ich?

    O czym piszesz?? Przeczytaj ze zrozumieniem. Zamieszkanie w budynku
    przed uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie to proszenie się o problem
    z uzyskaniem tejże zgody.

    --
    Marek

  • 30. Data: 2020-06-25 20:10:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 25 Jun 2020 15:00:13 +0200, Kżyho<k...@c...pl>
    wrote:
    > Też mnie w sumie temat żywo interesuje, ale to dlatego, że ja na
    > odmianę
    > mam częściowy odbiór zrobiony i mam

    Przyszli? Co sprawdzali?
    Musiał być sanepid? (u mnie wymagają, nie wiem czemu bo sanepid z
    reguły bywa tylko do budynków usługowych o szczególnym charakterze).

> [...]
    > czy się
    > komuś będzie chciało do mnie przyjść i jak ma się do tego wtedy ów

    Jak się czyta po sieci, to co kraj to obyczaj. Są powiaty gdzie
    nadzór w ogóle nie przychodzi nawet na częściowy. Są powiaty, tak jak
    u mnie, gdzie na częściowy przychodzi obowiązkowo i z taśmą
    mierniczą.

    --
    Marek