  • 31. Data: 2020-06-25 20:15:56
    Temat: Re: Odbiór częściowy - pozwolenie na użytkowanie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek Maciejewski napisał:

    > Ach, ta nowa moda. Ważna moja wygoda a reszta userów niech się buja.

    Drobne sprostowanie: to nie czytnik wykonuje synchronizację postów,
    tylko serwery to robią. Taki urok protokołu NNTP. Więc owszem, bez
    instalowania. Czytnik oczywiście trzeba mieć, ale zdaje się, zawsze
    jakiś w systemie operacyjnym był. Co do możliwości pisania przez
    gugla z kilku urządzeń (komp, laptop, komórka), to najlepiej opisuje
    to cytat z początku tego wątku:

    Gugiel zmienił wyglad i dostęp do grup dyskusyjnych, nie wiem
    po co i dziś nie mogę odpisywać bo "nie mam uprawnień".
    Jeszcze że smartfona mogę pisać.

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2020-06-25 20:42:09
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-25 o 20:15 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:
    > Drobne sprostowanie: to nie czytnik wykonuje synchronizację postów,
    > tylko serwery to robią. Taki urok protokołu NNTP.

    Protokół może i urokliwy, ale stanu "przeczytany / nieprzeczytany /
    wykasowany" postów w żaden sposób nie synchronizuje. Korzystanie z
    kilku czytników na kilku urządzeniach jest zatem wysoce teoretyczną
    sprawą, i tutaj kolega Krzysztof ma słuszność - czytnik google
    rozwiązuje ten problem.

    Mateusz

  • 33. Data: 2020-06-25 20:53:00
    Od: budynPL <b...@g...com>

    To moze ty przybliżyła dlaczego gogiel jest zły?
    Aha, no i jakie są alternatywy bez instalowania czytników.

    b.

  • 34. Data: 2020-06-25 21:20:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

> [...]
    > kilku czytników na kilku urządzeniach jest zatem wysoce teoretyczną
    > sprawą, i tutaj kolega Krzysztof ma słuszność - czytnik google

    U mnie stan "przeczytany/nieprzeczytany" zapisywany jest w pliku
    ~/.jnewsrc. Synchronizuję między maszynami wiele plików o podobnym
    znaczeniu, mógłbym i ten dodać im do towarzystwa. Nie robię tego
    dlatego, że i tak zawsze usenetologię uprawiam z jednego komputera,
    na który dostaję się przez ssh (nie wszyscy muszą wiedzieć, gdzie
    aktualnie się znajduję). Co do rozwiązywania problemu przez "czytnik"
    google, w jego miejsce pojawia się problem inny -- w guglu wiedzą,
    co kolega Krzysztof już przeczytał, a czego nie (oczywiście nie każdy
    się tym przejmuje, o czym było tu niedawno).

    --
    Jarek

  • 35. Data: 2020-06-25 22:56:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    >W tym wątku *tylko* *dwie osoby* >piszą z googla (w tym TY) i >szesc osób z

    Dasz radę poza ten wątek wyjść?

  • 36. Data: 2020-06-25 23:02:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Generalnie to Ty >k...@g...com, oraz >Kogutek, Budyn i kilku innych
    piszecie z googla.

    Słowo klucz "kilku innych"
    Wymień też tych co z gógla nie piszą;)

  • 37. Data: 2020-06-25 23:46:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kris napisał:

    > Słowo klucz "kilku innych"

    Co w tym kluczu kluczowego? W rzeczywistości jest na tej grupie kilkunastu,
    czyli wyjątkowo dużo. W dużej mierze jednorazowi "dyskutanci" w rodzaju
    "SIMONA PREMOLI EX MARINA-BERLUSCONI-S LESBIAN-LOVER".

    Naprawdę nie warto bronić niemądrej tezy o dużym wkładzie piszących z gugla
    do grup usenetowych.

    > Wymień też tych co z gógla nie piszą;)

    Proszę uprzejmie. Ograniczyłem się do tysiąca ostatnich postów.
    W sumie 53 adresy.

    From: A S <a...@e...pl>
    From: adam <a...@a...pl>
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    From: Baczek <m...@p...onet.pl>
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    From: cef <c...@i...pl>
    From: Cezary <c...@p...fm>
    From: collie <c...@v...pl>
    From: Czarek <c...@n...fm>
    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    From: glumek <g...@g...com>
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    From: Irokez <n...@w...pl>
    From: Jacek <k...@a...com>
    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    From: Jakub Rakus <s...@o...pl>
    From: Janusz <j...@o...pl>
    From: KIKI <h...@u...dl>
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    From: ks <b...@b...pl>
    From: Maciek <m...@n...pl>
    From: maniek4 <s...@w...fju>
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    From: Marek <f...@f...com>
    From: Marek G <m...@g...pl>
    From: marios <d...@f...gd>
    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    From: MK <m...@b...cn>
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    From: nadir <n...@h...org>
    From: Pete <n...@n...com>
    From: pieszy <z...@g...pl>
    From: PiteR <e...@f...pl>
    From: "P_P" <p...@x...onet.pl>
    From: Roman Tyczka <n...@b...no>
    From: Runt <r...@a...prv>
    From: Sebastian Rusek <s...@r...eu>
    From: sirapacz <n...@s...pl>
    From: Sir_Robak <s...@o...pl>
    From: t-1 <t...@t...pl>
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    From: =?UTF-8?B?S8W8eWhv?= <k...@c...pl>
    From: =?UTF-8?Q?Jaros=C5=82aw?= =?UTF-8?Q?_Soko=C5=82owski?=
    From: =?UTF-8?Q?Robert_Wa=c5=84kowski?= <r...@w...pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    From: viktorius <v...@i...pl>
    From: wowa <w...@g...pl>
    From: yabba <...@...pl>

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2020-06-26 00:20:22
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Jarek

    Dlaczego mnie tu nie ma?
    K.

  • 39. Data: 2020-06-26 00:26:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Kadar napisał:

    > Dlaczego mnie tu nie ma?

    No właśnie, dlaczego? Człowiek wygląda rozsądnie i inteligentnie,
    a męczy się z jakimś dziadostwem, zamiast użyć normalnego czytnika.
    Przypomnę, prośba brzmiała: "Wymień też tych co z gógla nie piszą;)".

    --
    Jarek

  • 40. Data: 2020-06-26 00:36:17
    Od: Kadar <o...@g...com>

    No właśnie, dlaczego? Człowiek wygląda rozsądnie i inteligentnie,
    > a męczy się z jakimś dziadostwem, zamiast użyć normalnego czytnika.
    > Przypomnę, prośba brzmiała: "Wymień też tych co z gógla nie piszą;)".

    Kurcze a ja piszę z googla. No to mam przechlapane.
    K.