  • 11. Data: 2013-04-26 12:03:04
    Temat: Re: Podjazd zwirowy - jakie frakcje?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Apr 2013 02:34:47 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Ja wiem czy masakra?

    Cena 120 za tone jest jeszcze OK, ale wez zmagazynuj i trzymaj gdzies te 17
    ton, jak potrzebujesz tylko 8.
    Odsprzedanie tego dalej na ogol nie jest takie proste (zaladunek i
    wyladunek).

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2013-04-26 12:27:01
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 12:03:04 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Cena 120 za tone jest jeszcze OK,

    Skad wziales 120 pln / tone? Ani ja ani Kris takiej wartosci nie podalismy nigdzie
    :-)

    > ale wez zmagazynuj i trzymaj gdzies te 17
    > ton, jak potrzebujesz tylko 8.

    Ja potrzebuje jakies 60 ton i dosc mam placu na magazyn :D Przywioze se 50 ton, a
    reszte w big-bagach albo zalatwie juz na miejscu. Szukasz sztucznie problemow -
    kostke betonowa tez musisz gdzies magazynowac nie? Zadna roznica :)

    > Odsprzedanie tego dalej na ogol nie jest takie proste (zaladunek i
    > wyladunek).

    Jak potrzebujesz 8 to piszesz ogloszenie albo na forum i w ciagu godziny masz 15-tu
    chetnych na odkupienie reszty;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2013-04-26 21:02:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Apr 2013 03:27:01 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

    > Skad wziales 120 pln / tone? Ani ja ani Kris
    >takiej wartosci nie podalismy nigdzie :-)

    Mialo byc 130 i to ja podawalem.

    > Jak potrzebujesz 8 to piszesz ogloszenie albo na forum
    >i w ciagu godziny masz 15-tu chetnych na odkupienie reszty;)
    > pozdr.

    Jasne. Przerabialem to juz z twardym wapieniem w ladnych, plaskich plytach.
    Lezy juz 2 lata.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 14. Data: 2013-04-30 13:41:49
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 26.04.2013 01:28, Adam wrote:

    > Podepne sie pod pytanie -> czy warstwa ~4-5cm takiego "lamanca" przy zageszczaniu
    zaklinuje sie na dosc stromym podjezdzie

    Mam podobny spadek. Kiedys ktos mnie namowil na wysypanie drobno
    pokruszonej dachowki. Niestety tez tak uczynilem. Efekt - nic nie bylo w
    stanie podjechac.
    Musialem wykorytowac, dachowka poszla jako podklad i na tym ulozylem
    plyty EKO zbrojone.
    Betoniary, ciezarowki jezdzily - droga dalej tak samo rowna jak przed
    budowa.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 15. Data: 2013-04-30 13:43:56
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 26.04.2013 11:34, Kris wrote:
> [...]
    Rok temu kupowalem tone 7/9 kolorowej kostki po 270 z dowozem (do
    Zielonej Gory).
    Wiec da sie dosc tanio zalatwic (zima). Z tony wychodzi 8-10 m2.--
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 16. Data: 2013-04-30 13:45:51
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 30.04.2013 13:43, Marek wrote:

> [...]
    > Zielonej Gory).
    > Wiec da sie dosc tanio zalatwic (zima). Z tony wychodzi 8-10 m2.--
    4/6 mialo byc

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z