  • 21. Data: 2021-07-29 13:48:19
    Temat: Re: Polecam optymistom liczącym że zarobia
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-29 o 10:53, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
    /.../
    > Miało być w Łodzi EXPO i skurwysyny z placformy na dzień przed głosowaniem w chujni
    i reszcie świata zrobiły taka propagandę że łódź przegrała jednym punktem z państwem
    mającym największe zasługi w ukrywaniu niemców po wojnie. Gdyby EXPO bylo w Lodzi to
    miasto dostało by niemożliwa do ogarnięcia kasę.

    https://tvn24.pl/polska/expo-2022-nie-dla-lodzi-prze
    grala-z-buenos-aires-organizacje-wystawy-ra790507-25
    74059

    "Myślę, że to jest duży sukces, ale sukces, który jest jednocześnie
    porażką. Buenos Aires wygrało 6 głosami, wynik 62 do 56 na pewno nie
    przynosi nam ujmy - mówił w Paryżu na konferencji prasowej wicepremier i
    minister kultury prof. Piotr Gliński."

    "Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska, dziękowała na konferencji prasowej
    rządowi za to, że "uwierzył w ten projekt i wspierał Łódź".

    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103086,11378003,otwarto
    -nowe-archiwa-wiecej-nazistow-niz-myslano-ucieklo-do
    .html

    "Zgodnie z nimi około 5 tys. nazistów znalazło schronienie w Argentynie,
    1500-2000 uciekło do Brazylii, od 500 do 1000 znalazło się w Chile.
    Reszta wyjechała do Paragwaju i Urugwaju. Wśród nich byli nie tylko
    Niemcy, ale także Chorwaci, Ukraińcy, Rosjanie oraz obywatele innych
    nacji, które kolaborowały z nazistami."

    zenusiu, ub-ecki kolaborancie ;-) jest rok 2021 a ty wciąż te pociągi
    wysadzasz? ;-))))

    idź się wypłacz na Nowogrodzkiej. na czarzastego już nie licz ;p-))))

    --
    Runt

  • 22. Data: 2021-07-30 11:13:04
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-07-28 o 21:48, ToMasz pisze:

    > jedna z moich kuzynek NS przyjechała do Bytomia. miasta leni i obiboków.
    > w 2 tygodnie dostała pracę w sklepie sieciowym. Za wynajem mieszkania
    > płaci 350zł. ile? Trzysta pięćdziesiąt złotych. pokój z kuchnią i łazienką.
    > do pracy idzie z buta, wystarcza jej na rozrywkowe życie. w Bytomiu, nie
    > w Krakowie. Urlopy spędza za granicą
    >
    > ToMasz

    W nomenklaturze Bytomian, "zagranica" to np Będzin i Sosnowiec. Raptem
    20km dalej. To gdzie ta kuzynka jeździ? A może do Czeladzi? ;)

    --
    viktorius

  • 23. Data: 2021-08-03 17:27:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A to zależy.
    Ile np. płacisz za pokój i obiad w Chorwacji?

    -----