  • 1. Data: 2010-04-23 10:45:31
    Temat: Przyłacze gazu
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    Zanim zadzwonię do gazowni mam pytanko czy ktoś cos podobnego trenował

    Dostałem warunki przyłączenia z kosztem inwestycji jaki bierze na siebie
    gazownia, opłatą za przyłączenie i terminem realizacji.

    I wszystko było by ok poza tym terminem bo podali 24m-ce od podpisania
    umowy.
    I teraz pytanko czy ktoś próbował gadać z gazownią o króceniu tego terminu,
    np. poprzez sfinansowanie inwestycji i rozliczenie tych kosztów np. w gazie,
    lub bezzwrotne współfinansowanie inwestycji.

    Ukąłd terenowy nei jest skompkijowany, gazociąg pewnie bedzie szedł szutrową
    droga gminną (jedna działka), wiec przy dobrej woli to w pół roku temat
    powinin być gotowy do realizacji.

    Nie uśmiecha mi się przez 2 sezony grzewcze lecieć na gazie ze zbiornika.

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak

  • 2. Data: 2010-04-23 11:13:33
    Temat: Re: Przyłacze gazu
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl> napisał w
    wiadomości news:hqrtvj$phs$1@news.onet.pl...
> [...]
    > temat powinin być gotowy do realizacji.
    >
    > Nie uśmiecha mi się przez 2 sezony grzewcze lecieć na gazie ze zbiornika.

    Jak pojdziesz do gazowni z PnB to bedzie inna rozmowa ;-)
    warunki ludzie czesto biora tylko po to zeby dostac WZ i lepiej sprzedac
    dzialke, stad te 24 m-ce

    --
    -
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-04-23 22:39:30
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > Jak pojdziesz do gazowni z PnB to bedzie inna rozmowa ;-)
    > warunki ludzie czesto biora tylko po to zeby dostac WZ i lepiej sprzedac

    No to muszę się udać jakoś w przyszyłym tygodniu z PnB, dziennikiem budowy i
    może zdjęciami,
    Dzięki za dobre wieści

    Pozdrawiam
    Bartek