    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Co może robić takie dziury?
    Date: Sat, 19 Sep 2020 09:36:38 +0200

    On 18 Sep 2020 22:32:33 GMT Krzysztof Gajdemski wrote:
    > Interesujące okazy fauny pozują do zdjęć w kraju Balzaca, muszę
    > przyznać.

    O ile się (luźno) orientuję, to i w kraju te okazy wystepują. Kluczem
    jest tu raczej życie w ciszy i odosobnieniu - w środku wsi o takie
    obserwacje z pewnością bardzo trudno, niezależnie od kraju.

    > Wg mojej ograniczonej wiedzy Vulpes vulpes jak najbardziej może być
    > wykonawcą wzmiankowanych kraterów. Jednak u siebie ze względu na
    > ogrodzenie oraz obecność lokalnych drapieżników tę hipotezę uznaję za
    > najmniej prawdopodobną.

    Też mam ogrodzenia. O, takie (filmik nie mój):
    https://youtu.be/YzWjeiJyWd4

    Jeśli "lokalne drapieżniki" to luźno latające psy, to zaiste mała szansa
    na spotkanie lisa. Jakiekolwiek ciekawej fauny zresztą też.

    Mateusz