    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Co wybrać?
    <5f305dd3$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5f30686c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5f318b06$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200811082224.1446c643@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5f326f25$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5f32a0b1$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 11 Aug 2020 15:58:56 +0200

    KIKI prorokuje:

    > No bo zbroić się przeciw sąsiadom trzeba. Oni na pewno nie próżnują
    > w tej kwestii. Nadarzy się okazja to zaatakują nie zważając na nic.
    > Rosja by chętnie Niemców dokończyła, zresztą nazywają WW2 niedokończoną
    > wojną, robią parady zwycięstwa. My w tym wszystkim jesteśmy tylko
    > przedpolem. Niemiec to nasz naturalny wróg od stuleci, zresztą wróg
    > wielu krajów. To, że siedzą cicho i udają demokratów to tylko jest
    > wilk w owczej skórze. Na pewno nam nie darują utraconych ziem.

    -- Myślisz pan może, że najjaśniejszy pan puści to płazem? Nie znasz go
    pan w takim razie. Wojna z Turkami musi być. Zabiliście mi stryjaszka,
    to ja was też przez pysk zdzielę. Wojna jest pewna. Serbia i Rosja
    dopomogą nam w tej wojnie. Ej, będzie rzeź, aż miło!
    Może się zdarzyć, że w razie wojny z Turcją napadną na nas Niemcy,
    bo Niemcy i Turcy trzymają z sobą. To takie dranie, że drugich takich
    nie ma na świecie. Ale możemy się sprzymierzyć z Francją, która od roku
    siedemdziesiątego pierwszego krzywo patrzy na Niemca. I damy sobie radę.
    Wojna będzie, więcej nie powiem.

    Jarek

    --
    I byle drab, i byle szczeniak