  • Data: 2015-03-03 00:41:29
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 2 Mar 2015 23:27:49 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > To ty twierdzisz, że masz dane, które wskazują na trucie przez
    > szczepionki.

    Tak, mam - na przykład 2 osoby po odszczepiennym polio. Nazwiska i
    miejscowość mogę Ci (potencjalnie) przesłać na priv, ale dobro tych osób i
    tajemnica danych osobowych mnie przed tym skutecznie powstrzymują jako
    przeważające nad chęcią przekonania Ciebe do czegokolwiek. Wystarczy mi,
    jak się sam zaszczepisz, wolna wola - i dasz żyć tym, co nie chcą.

    > To ty je pokaż. To zwreyfikuję.

    Zweryfikuj swoje - i pokaż. To się przekonam.

    --

    XL
    pewni siebie.