  • Data: 2020-07-27 11:28:42
    Temat: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:5f1e7480$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    user budynPL pisze tak:

    > własnie się skonfigurowałem tak właściwie to żeby się pożegnać, bo
    > przez czytnik nie zamierzam pisać.
    > Pozdrowienia dla starej ekipy.

    Nigdy nie pisałem przez www. Piszecie tylko z telefonu?
    Przecież kompy i laptopy są wszędzie.

    Pisanie przez www jest tak wygodne jak odbieranie poczty w gmail
    hgw o co chodzi na ich stronie, jest to uciążliwe jak wrzód na d.
    do tego gmail ukrywa adresy email, linki i IP i właśnie tym sprzyja
    wirusom i scamom.

    Kiedyś google się wypowiedziało że .url to zło bo umożliwia
    "wstrzyknięcie złośliwego kodu" to zróbmy obrazki jak dla debili
    amerykańskich, jak dla szympansów. Jabłko bank, gruszka poczta, banan
    spółdzielnia, śliwka komórka.

    Właśnie gmail mnie molestuje żebym wyłączył dostęp przez POP do emaila
    bo niebezpieczny. A co to jeden gmail jest na świecie.

    Chce iść do kibla a tam na drzwiach połącz z kontem google
    a co to konto google to wyrocznia i mąż zaufania?

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce