  • Data: 2020-07-27 12:57:08
    Temat: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan PiteR napisał:

    > Właśnie gmail mnie molestuje żebym wyłączył dostęp przez POP do
    > emaila bo niebezpieczny. A co to jeden gmail jest na świecie.

    Jak sobie kiedyś założyłem konto gugla do telefonu, to pomyślałem,
    co mi szkodzi podpiąć toto do thunderbirda przez IMAP. Używać nie
    zamierzam, ale dla porządku niech będzie. Strasznie płakał, że chcę
    użyć "niebezpiecznej metody połączenia", jednak po przestawiniu jakiegoś
    pstryczka w końcu się zgodził. Ale to było dawno. Znajoma założyła
    konto kilka miesięcy temu -- mimo ustawienie przełączników na stronie
    jak każą, mimo wpisywania jakichś kodów wysyłanych SMS-em, nie da
    się normalnie z tej skrzynki korzystać. A ja za każdym razem, gdy
    ona włącza komputer, dostaje mailowe powiadomienie, że ktoś jej się
    włamuje na konto.

    --
    Jarek