    Date: Tue, 28 Jul 2020 16:30:35 +0200
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ćwoki z google zablokowały naszą grupę
    <5f1edd7b$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    > Mi?! Przecież oni wyłączyli *sobie*. Zablokowali *swoją* grupę. Twierdzą,
    > że zawiera "szkodliwe treści". Chcą, by *właściciel* grupy (czyli Google)
    > odwołał się do... no, nie napisali dokładnie do kogo, ale chyba do Googla.
    > Totalitaryzm? Tyz piknie, ale u nas na wsi na to "schizofrenia" gadają.

    Zaraz, zaraz. Jak to google ma grupę? Od kiedy to? Wydawało mi się, że
    grupa jest niczyja, karmiona serwerami pomiędzy sobą jedynie. Nie ma
    cenzury, moderatorów, ale nie ma też gościa z wyłącznikiem.
    W moim przekonaniu google nijak się ma do internetu*, a w szczególności
    do grup. Gdyby dzisiaj google zniknął, w zasadzie wiele by się nie
    stało, jedynie wartościową informację trudniej było by znaleźć. Gdyby
    pociągnął za sobą firmy skojarzone, fakt...brakowało by mi np: YT, ale
    pewnie znalazł by się inny serwis w to miejsce.

    Miłego.
    Irek.N.
    * tak jak VW do infrastruktury drogowej przykładowo