eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy da się obejść plan zagospodarowania przestrzennego? › Re: Czy da się obejść plan zagospodarowania przestrzennego?
  • Data: 2021-06-16 15:19:56
    Temat: Re: Czy da się obejść plan zagospodarowania przestrzennego?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taka sytuacja. Duża działka budowlana, trochę ponad 3000 metrów. W planie
    zagospodarowania przestrzennego napisali że jeden dom mieszkalny na jednej działce.
    Czy da się postawić na tej działce domek dla gości, domek rekreacyjny itp. Coś co by
    miało z 60-70 metrów. Mogło by być 35 metrów z piwnica albo piętrem.

    Podziel działkę na mniejsze jeżeli MPZP dopuszcza takowe (ja np. nie
    mogłem, bo działka niecałe 1500 m2, a dopuszczalna minimalna
    powierzchnia działki w MPZP była 1000 m2).

    Pzdr
    --
    /__/_* /