  • Data: 2023-11-27 22:53:21
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ten przekaz za kilka tygodni będzie ucięty, wraz z tvpis.
    > Czasy szczujni się kończą i nie będziesz po kim miał powtarzać
    > "przekazów".

    Podziwiam twoja naiwnosc ze nagle pis zostanie odciety od wszelakich
    mediow.
    Moim zdaniem po prostu nie doceniasz z jednej strony perfidii polityków
    w powtarzaniu głupot, z drugiej strony głupoty ludzxi którzy nie
    weryfikuja faktów.

    Moim zdaniem takie sprawy nie sa dobre dla koalicji prodemokratycznej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis