  • Data: 2020-11-22 12:38:22
    Temat: Re: Głowica baterii kuchennej 28mm vs. 35mm
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanów się, czy w kuchni nie lepiej mieć baterię z dwoma osobnymi kurkami do zimnej
    i ciepłej wody.
    Bo jak dla mnie nastawianie temperatury wody w kuchni jest dwustanowe: albo zimna
    (czajnik, gotowanie) albo gorąca (jakieś mycie
    tłuszczów).
    Miałem przez lata termostatyczną, i pod tym względem była maksymalnie niewygodna,
    obecnie jednogłowicową (Hansgrohe Avanti) i zawsze
    albo maks w prawo albo maks w lewo.
    Choć poważną ergonomiczną zaletą jednouchwytowej może być wajcha wysoko u góry.
    BTW moje Avanti mimo długiej wajchy trudno precyzyjnie ustawić co do ilości wypływu.
    Nie wiem, jaką Avanti ma głowicę, ale wyobrażam sobie, że głowicę o większej średnicy
    łatwiej precyzyjnie ustawić.
    No i może kamieniem wolniej zarośnie?
    Pieniądze można zarobić, a jeśli masz coś ch_jowego, to patrzysz na to przez 20 lat
    ;-)

    -----