  • Data: 2020-11-22 15:13:55
    Temat: Re: Głowica baterii kuchennej 28mm vs. 35mm
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-22 o 12:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zastanów się, czy w kuchni nie lepiej mieć baterię z dwoma osobnymi
    > kurkami do zimnej i ciepłej wody.

    Nigdy tego mi nie brakowało i nie potrzebuję. Używam dwa stany.
    Temperaturę wody bieżącej ustawiłem 8 lat temu na piecu i on mi to
    trzyma tak jak chcę i nigdy nie potrzebowałem mieszać z zimną.

    > Miałem przez lata termostatyczną, i pod tym względem była maksymalnie
    > niewygodna, obecnie jednogłowicową (Hansgrohe Avanti) i zawsze albo maks
    > w prawo albo maks w lewo.

    tak samo.

    > BTW moje Avanti mimo długiej wajchy trudno precyzyjnie ustawić co do
    > ilości wypływu.
    > Nie wiem, jaką Avanti ma głowicę, ale wyobrażam sobie, że głowicę o
    > większej średnicy łatwiej precyzyjnie ustawić.

    jedyna rzecz jaką reguluję to przepływ.
    I tu może być faktycznie jakiś plus większej głowicy.

    > No i może kamieniem wolniej zarośnie?
    > Pieniądze można zarobić, a jeśli masz coś ch_jowego, to patrzysz na to
    > przez 20 lat ;-)

    Tu patrzę na tą TEKA'ę od 8 lat i mnie już bierze że włożenie ręki pod
    strumień wody to mokro w promieniu jednego metra.

    Ok, idę w stronę 35mm

    --
    Irokez