  • Data: 2010-02-17 07:06:10
    Temat: Re: Kominek - wentylowanie komory dekompresyjnej.
    Od: "pg" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ostatnio był u mnie "miszczu" kominiarski. Orzekł że z powodu dużych skoków
    temperatur lepiej jest zrobić komorę dekompresyjną pod stropem z kratkami
    wentylującymi na przestarzał. Widywał już ponoć spękane sufity stropów
    betonowych. Wiadomo iż kominek z reguły stawia się w salonie, a takie
    pęknięcie biegnące po suficie w reprezntacyjnym pokoju nie wyglądałoby cool.

    pozdrawiam
    vert