  • Data: 2022-12-27 14:13:01
    Temat: Re: Koszt grzania gazem/ ceny gazu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 27 grudnia 2022 o 11:58:02 UTC+1 Janusz napisał(a):
    > okresów zwrotu?
    > >
    > A ty sam jesteś czy masz rodzinę? bo ja mam.

    Ty żyjesz dla siebie czy dla dzieciaków?
    Patrz na siebie nie na dzieci.
    Jak je dobrze wychowałeś to jak tylko się usamodzielnią pójdą na swoje i twoje panele
    pompy ciepła itp nie będą ich interesowac.
    Tym bardziej że robisz jakieś samoróbki więc jak kiedyś ciebie zabraknie to trudno to
    będzie ogarnąć.