  • Data: 2022-01-23 14:51:49
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 23 stycznia 2022 o 13:26:41 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    > Myślisz, że cokolwiek zmienisz? Zenek jest niereformowalny, zapomnij.
    >
    > Jak chcesz zrozumieć co tu robi Runt to zajrzyj na grupę pl.soc.polityka
    > i poczytaj zenusiową twórczość.
    No żesz ty chuju osrany użyszkodniku. Obydwaj mi podskoczyliscie i teraz obydwaj
    macie pretensje że ja zły jestem. Był czas że przestałem ci debilu odpisywać na
    zasadzie nie ruszaj gówna bo śmierdzi. To kmiocie nie wytrzymałes i zacząłeś się do
    mnie przypierdalac. Drugi taki jak ty to pedał i kurwa męska z polityki. Wszyscy mu
    ustępowali aż trafił na mnie. A mogło być tak ładnie. Mógł kiedyś tam napisać że może
    się mylę bo on ma inne zdanie. I może byśmy o tym porozmawiali. Obydwaj jesteście
    siebie warci. Kable i złodzieje bo każdy kabel to złodziej. Dalej kradniesz wode? Bo
    po co innego byś się dopytywał jak podłączyć zawór elektromagnetyczny w studzience?