  • Data: 2022-01-31 23:22:48
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: maniek4 <s...@w...fju> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-01-23 o 13:26, Uzytkownik pisze:

    > Myślisz, że cokolwiek zmienisz? Zenek jest niereformowalny, zapomnij.
    >
    > Jak chcesz zrozumieć co tu robi Runt to zajrzyj na grupę pl.soc.polityka
    > i poczytaj zenusiową twórczość.

    W doopie to mam. Obaj świadczą o sobie. Świat jest pełen idiotów i nic z
    tym nie zrobimy. Skończyłem pakowanie nart do trumny na dachu samochodu.
    Rano wyjazd i tyle mnie obchodzą jacyś frustraci życiowi, których cały
    świat zamyka się w ekranie komputera. Jeden pisze, że nie nadstawi
    drugiego policzka i sra tak samo jak ten drugi w ogóle bez refleksji, że
    taki sam syf na grupie robi. Do tego przekonany o własnej nieomylności,
    ale wyzywa od psycholi i debili. Pomroczność jasna, słowo daję.

    Pozdro.. TK