  • Data: 2022-01-31 23:53:04
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: maniek4 <s...@w...fju> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-01-23 o 00:24, Kris pisze:

    > Maniek, kij w mrowisko wkladasz.;)

    No powiem szczerze, przeczytałem trochę tego gówna poniżej i myślę, że
    niezły kibel tu macie. Za naszych czasów ignorowało się przygłupów i
    sami się nudzili po czasie, ale widzę, że tu twarde sztuki z
    doświadczeniem są. W końcu z pl.polityka czy jakoś tak. Byle kto nie
    przychodzi. Znaczy intelektualiści najwyższych lotów. Nie jakieś tam
    proste budowanie, fizyka kwantowa, czarne dziury... Polityka to
    polityka. Kwintesencja intelektualnego świata wszystkich nauk w którym
    pierdnięcie dupą określa się zapachem Toma Forda. Takie pojęcie chłopaki
    wrodzone mają o wszystkim. Trzeba mieć fascynujące życie w realu, żeby
    pieprzyć na grupie takie głupoty i z takim przejęciem, jakby naprawdę
    coś od tego w życiu zależało. A gacie to pewnie raz na miesiąc
    zmieniają, bo szkoda odejść od komputera. Tyle przecież w tej sieci się
    dzieje cały czas. No żal coś przegapić i nie być na czasie. Tu ruskie,
    tam pisiory, Tusk spojrzał w lewo a powinien w prawo. Kaczyński to
    powinien to, Kierwiński mu powiedział a żona Lewandowskiego to w
    sukience za sześć tysięcy chodzi. No jak tego nie skomentować i nie
    pochwalić się światu tym co się myśli, choć to i tak nikogo nie obchodzi?

    Pozdro.. TK