  • Data: 2021-02-08 14:23:02
    Temat: Re: PC do CWU
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 8 lutego 2021 o 12:59:58 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Nie uwazasz ze to troche dziwne? Gdyby tak bylo to kazdy stawiałby
    > pompe ciepła własnie w tym miejscu i czerpał z darmowego zrodła energi.
    > Jednoczesnie zakładasz ze izolacja miedzy poddaszem a pietrem jest w
    > 100% skuteczna co tez brzmi conajmniej naiwnie.
    > Ale jestem ciekaw opinii innych - czy rzeczywiście w zimie mozna na
    > poddaszu osiagnac 15 stopni wyzsza temperature niz na zewnatrz dlatego
    > ze słonce swieci na dach?
    > >
    > Dla mnie sprawa jest prosta i honorowa - skoro oskarzyłes mnie o
> [...]
    Już Ci kiedyś wytłumaczyłem że jako manipulant nie masz zdolności honorowych. W
    związku z czym żadne zakłady z Tobą ze względów oczywistych nie wchodzą w grę. Teraz
    też manipulujesz. Napisałeś że możesz podać dane osobowe wielu osób które znasz. A to
    nie jest zgodne z prawem. I jak Ci to napisałem to kłamiesz że to moja wina. Żeby
    inni mieli jasność o co chodzi. Robiłeś raban że dużo ludzi ostatnio umiera. Fakt że
    umiera więcej niż w latach poprzednich. Inna sprawa że z wyjątkiem pewnej grupy nie
    mającej wpływu na to że zostana zarażeni reszta zgonów jest na życzenie idiotów co
    nie przestrzegają prostych zasad zachowania higieny na okoliczność wirusa. Ty
    napisałeś zgodnie z prawdą że więcej umiera a ja że te nadmiarowe zgony są z puli
    tych co by umarli w latach następnych i że w następnych latach będzie mniej zgonów.
    Nieopatrznie napisanej w zeszłym roku że w tym się wyrówna. A powinienem napisać że
    następnych latach. I oczywiscie Ty jak ostatni idiota dojebales się do tego roku że w
    2021 ma się wyrównać. O tym że jesteś głupim chujem świadczy to że " dojebales" mi z
    Balutami. Nigdy tam nie mieszkałem. Po mnie takie informacje spływają jak woda po
    kaczkach co grupowemu kundliwi do miski przed buda srają. Mnie tam nic do tego z kim
    się kolegujesz ale śmiesznie było jak się zakolegowales z pizdziakiem. A on Cie za
    chwile przez swoją maszynkę do mielenia baranów przepuścił.