  • Data: 2021-02-08 14:23:31
    Temat: Re: zmielony kogut
    Od: Runt <r...@s...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-02-08 o 14:23, kanalia Zenek Kapelinder pisze do budzika:

    > Już Ci kiedyś wytłumaczyłem że jako manipulant nie masz zdolności honorowych.

    buhhhahhahahhahhaa! "honorowy manipulant" sie znalazł. ;-))))

    >O tym że jesteś głupim chujem /.../

    brawo! brawo! tak trzymać! pałą go! i do dołu z wapnem!

    czujesz się dumny zenusiu? co za elokwentne słownictwo! ;-)))

    > Nigdy tam nie mieszkałem. Po mnie takie informacje spływają jak woda po kaczkach co
    grupowemu kundliwi do miski przed buda srają.

    zenusiu, jesteś przywiązany do budy na spręzynie więc "srasz przed budą"
    sobie do michy! lepiej ci smakuje? a moze wiecej żarcia jest? ;-)))

    >Mnie tam nic do tego z kim się kolegujesz ale śmiesznie było jak się zakolegowales z
    pizdziakiem.

    zenusiu, psa w życiu nie miałeś a kolegów szukasz?
    budzika nie znam i nie wiem kto to taki. nie koleguje sie z
    internetowymi bytami a juz z na pewno nie z takimi kanaliami i chamami
    jak ty.

    >A on Cie za chwile przez swoją maszynkę do mielenia baranów przepuścił.

    zenusiu, czujesz się jak zmielony baran? ;-))))

    i tak ma być!

    lobotomia w twoim przypadku to konieczność! ;-))))

    --
    Runt