  • Data: 2021-11-22 14:36:13
    Temat: Re: PV - pseudo off grid
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .11.2021 o 14:27 A S <a...@e...pl> pisze:

    > Mam kilka takich o różnych zakresach, co prawda sprzed roku, ale w
    > żadnym nie ma funkcji
    > włączzania/wyłączania wg. zegara. Choć w opisie jest. Wrażliwe na
    > sekwencje łączenia
    > i rozłączania, manual ostrzega, trzeba się pilnować. Ogólnie OK.

    Dzięki za info, ja zegara nie potrzebuję.
    Na razie mam dwie koncepcje i nie wiem jeszcze co wybiorę.
    1. albo będą na stałe wpięte pod dwa panele i będę im rozłączał
    przekaźnikiem akumulator gdy będzie zasilanie w sieci
    2. albo będę je odpinał tym przekaźnikiem od PV
    O co chodzi z tą "wrażliwością" - żeby nie odpinać od PV gdy jest
    obciążenie? - czy coś innego?

    TG