  • Data: 2020-07-23 14:42:52
    Temat: Re: Podwyżka opłaty za wywóz śmieci
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma żadnych przegród. Lądują w jednej komorze.

    Jak jeszcze mieszkałem w bloku i sobie z 11. piętra obserwowałem takowe
    śmieciarki, co przyjeżdżały po osiedlowe pojemniki na segregację, to z
    ulicy też to wyglądało, że najpierw wziął jeden pojemnik i wysypał,
    potem wziął inną frakcję i też wysypał do tego samego.
    A jak obserwowałeś od góry, to tam były ładne przegrody i zawartość
    każdego z tych pojemników lądowała w innej przegrodzie.

    > Tak było wiele lat temu.

    U mnie tak jest czasem nadal. Albo jeżdżą osobne kursy i raz zabierają
    papier, a potem plastik, albo ładowali jeden wór na jedną stronę
    dostawczaka, drugi na drugą.
    Szkło w ogóle jedzie osobno, tak samo jak bio i zmieszane.

    Pzdr

    --
    /__/_* /