  • Data: 2010-05-23 19:57:43
    Temat: Re: Pow?d?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 napisal:
    > Skoro tak zyja, pasuje im to, to ich sprawa.

    OK dopóty dopóki nie sięgają po zasiłki z moich podatków.
    To są PRZEDSIĘBIORCY na specjalnych prawach. Jak prowadzisz
    DG i nie masz w danym miesiącu wpływów to nikogo nie obchodzi
    z czego zapłacisz ZUS. Jak ci nie wychodzi to likwidujesz DG
    albo zmieniasz profil. Rolnik to taki sam prywatny biznes,
    a nie posłannictwo dziejowe. Jak mu nie wychodzi to niech
    bierze się za inny profil rolnictwa albo w ogóle zmienia
    branżę.

    > Boze co za pierdoly.

    Nie pierdoły tylko trzeźwe podejście do rzeczywistości, w której
    coraz to inne grupy usiłują żerować na mojej pracy.

    > W innych krajach europy ktore masz na mysli panuje
    > jeszcze wiekszy socjal niz u nas.

    I właśnie im się sypie. Chwilowy stan trwający od mniej więcej
    połowy lat pięćdziesiątych przyjąłeś jako trwały. A to nie jest
    prawdą. Właśnie teraz się sypie. W Grecji szczególnie silnie.

    > Przypomne, ze to wlasnie w UE wymyslono
    > doplady do rolnictwa z ktorych wartosci nasi rolnicy dostaja tylko 25%.

    Kupowano spokój społeczny za cenę, która dziś jest już nie do zaakceptowania.

    > Jak narazie to te wlasnie kraje nas orznely doplacajac wiecej swoim rolnikom,
    > przez co min. nasi rolnicy nie moga byc konkurencyjni.

    Naprawdę? Powiedz to pracownikom tych zakładów, które zostały
    zniszczone przez chińską konkurencję, która też nas 'orżnęła'
    płacąc grosze swoim pracownikom przez co nasi nie mogli być
    konkurencyjni. Zrozum, mnie rolnicy zwisają kalafiorem, ale
    nie zamierzam się godzić na czynienie z nich wyjątkowych świętych
    krów, gdy inni bez żadnej litości są zmuszani do zmiany zawodu
    i miejsca pracy.

    > Jak daj Boze te cale
    > durne doplaty zniosa to przekonamy sie kto jest bardziej przedsiebiorczy.

    Zdziwisz się, ale przypuszczam, że w dalszym ciągu tamci. A wiesz dlaczego?
    Bo oni mają inną mentalność. Nasi od pokoleń są wychowani w kulcie
    nijakości, bylejactwa i nieustannego biadolenia.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek