  • Data: 2018-07-06 11:16:33
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 6 lipca 2018 10:46:14 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Zwolniłbym takich "prywaciarzy" jak Ty z płacenie tych kilkaset zł ZUS
    miesięcznie. No właśnie-ile zapłąciłeś zdrowotnego w ostatnim miesiącu?>
    > Pod warunkiem jednak że Ty+ rodzina nie mógłbys korzystać z państwowej służby
    zdrowia, państwowej emerytury itp

    Ależ nam/mi właśnie o to chodzi. ZUS nie powinien być obowiązkowy.

    > Młody jesteś(pokolenioe y zapewne) więc rok do przodu myślisz pewnie nie dalej i
    gadasz jak gadasz bo pewnie u lekarza póki co to ze spuchniętym paluchem byłeś to i
    prywatnie stówa za taką wizyte nie rujnuje
    > Poczekaj aż będziesz potrzebował tomografu, ekg czy jakiś innych specjalistycznych
    badań

    Ależ to wszystko można wykupić w prywatnym ubezpieczeniu. Quent już Ci
    podał dobry przykład - ubezpieczenia AC na samochody. Są, działają i
    nikt jakoś na nie nie narzeka. Wysokość składek też jest stosunkowo niska.

    > Tylko w 6 miesiącach tego roku 5 razy z Mama bylem na badaniu tomografem
    komputerowym i innych tego typu badaniach
    > Prywatnie nawet boję się sprawdzać ile to by kosztowało.

    Nic, bo zapłaciłby ubezpieczyciel, tak jak teraz jej opłaca to zus.

    > I uwierz mi ze na żadne z tych specjalistycznych badań Mama nie czekała dłużej jak
    2-3 miesiące. Na kolejne badanie tomografem jedziemy 7 sierpnia a w kolejkę zapisała
    się tydzień temu.

    No i spoko. A mojemu tacie ZUS po kilku miesiącach leczenia odmówił
    refundacji leku i ten po 3 miesiącach zmarł. Taki to zajebisty
    ubezpieczyciel jest.

    Jak następnym razem zaczniesz za przeproszeniem pierdolić o tym co będzie
    jak zachoruje na raka czy coś podobnie poważnego to przejrzyj tysiące
    ogłoszeń na portalach typu pomagam.pl i odpowiedz sobie na pytanie - po chuj
    oni wszyscy żebrzą o pieniądze, skoro mają wspaniały ZUS?

    Aleś mnie teraz zdenerwował...

    > Podejrzewam że gdyby to trafiło na takiego co mu ZUS niepotrzebny to majątku
    mogłoby mu nie starczyć na opłacenie tych kilku tygodni leczenia.

    Ciągle zakładasz, że brak płacenia ZUSu to brak ubezpieczenia. Ciągle
    robisz z ludzi nieodpowiedzialnych idiotów.

    Czemu nie odniosłeś się do ubezpieczeń AC?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.