  • Data: 2018-07-06 11:15:14
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 6 lipca 2018 10:59:30 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Zapytaj w tym szpitalu dlaczego zlecają 7 razy tomograf (X-ray!!!) a nie
    > rezonans. Zwykle stoi on w pokoju obok.

    Z KFa Tobie nawiałem;)
    Żle moją wypowiedz zrozumiałeś. to nie tak że 7 razy na tomografie byliśmy. Rezonans
    też Mamie robili
    Na tomografie byliśmy w styczniu i teraz znowu w sierpniu jedziemy
    Jeszcze jakieś inne urządzenia po drodze były ale się kompletnie na tym nie znam.
    Podejrzewam jednak ze w prywatnej klinice te badanioa kosztowały by krocie
    A emerytura Mamy to ok 1200zł
    M.in dlatego ze ją pracodawcy ładnych kilkanaście lat okradali płacąc składki od
    najniższej krajowej albo wcale.
    Jak się za to kilka lat temu wziąłem to wygraliśmy sprawę w sądzie z jednym i mam
    wyrok na kilka tysi. Tyle że na biednego "przedsiębiorcę" trafiłem bo egzekucja
    bezskuteczna.