  • Data: 2018-07-06 14:27:46
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-06 o 10:05, Kris pisze:

    > Likwidujemy ZUS(i zwalniamy ludzi z opłat składek emerytalnych)- miliony ludzi mają
    prawa nabyte, miliony nabędą prawo do emerytury w ciągu kilku/kilkunastu lat i z
    czegoś im trzeba płacić. Masz pomysł skad tą kase brać?

    Wymyślono okres przejściowy w Polsce tj. II i III filar. I co? Złodziej
    nie miał kasy na premie dla swoich to przyszedł i okradł.

    > Ja akurat obserwuję coś innego- jakies sporadyczne przypadki ze patologia to
    przepija.

    Nie chodzi o patologię, ale o to, że wiele kobiet zrezygnowało z pracy.
    Choć z drugiej strony jak miałbym siedzieć za 800zł w pampersie na kasie
    to też wolałbym 500+ :)

    > Bzdury. Szwagier mój kilka lat już prowadzi działalność koło Lubecki i za
    podstawowe ubezpieczenia które płaci jako przedsiębiorca wielkie "G" mu się należy.

    Chwila, chwila co innego podstawowe ubezpieczenie, ale ja piszę o
    dodatkowym i tu naprawdę ma dobre świadczenia.

    > Dokładnie to samo mam w Polsce za bodajże 23zł miesięcznie.
    > Sprawdź oferty assistance u nas zanim zaczniesz wychwalać niemieckie za 100eurozł.

    Jeżeli jest to Compensa to nie jest to samo.

    > Wiesz co- jak cos od kogoś kupuje czy płacę za jakąś usługę to nie jest moją rolą
    dociekać czy taki "przedsiębiorca" płaci wszystkie należne podatki.
    > Wykonasz dla mnie usługę, zapłacą Tobie i zakładam że Ty zapłacisz wszystko co do
    zapłacenia masz. Chyba nie domagasz się żebym sprawdzał czy właścicielknajpy
    przekazał vat do us za piwo za które ja płacąc na ten vat mu dałem kasę.
    > No chyba ze domagasz się żeby było jak bodajże we Włoszech ze kupujący może być
    ukarany za to ze nie zabrał paragonu

    Chwila, chwila, ale nas moralizujesz i do nas kierujesz swoje pretensje.

    Najpierw kieruj je tam, gdzie się spotykasz ze złymi praktykami.