  • Data: 2022-01-19 07:53:48
    Temat: Re: Skraplająca się para wodna na ramach okien
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam to samo z oknami drewnianymi, tragedia, woda na oknach i parapetach (przy
    podłodze).
    Roszą i na granicy ramki szyby (jednokomorowe), a na granicy okna z drewnianym
    parapetem leje się woda "z nikąd" (tu mógł być zły
    montaż, może parkieciarze montując parapety olali izolację, i raczej jest zły projekt
    bo progi chyba z samego betonu).
    Jedynie okno przed którym stoi grzejnik jest jako takie.

    -----
    > Szczególnie bardziej na ramach okien balkonowych, które sięgają długością do
    posadzki.