  • Data: 2022-01-19 10:23:00
    Temat: Re: Skraplająca się para wodna na ramach okien
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To był stary typ profilu bez przekładki termicznej.
    Obecnie są to w przekroju jakby dwa profile połączone rozdzielającym przenoszenie
    ciepła plastikiem.
    Tak swoją drogą mam drewniane, ale z jednej strony budynku te drewniane są obłożone
    od zewnątrz dodatkowo profilem aluminiowym,
    czyli z zewnątrz wyglądają jak metalowe.

    -----
    > Miałem kiedyś takie (produkcji 1984 w Bielsku). Masakra. Lód po wewnętrznej stronie
    okna zimą. Jak aluminium może izolować od